Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی در جلسه شورای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان پایانه‌ها ۸۵ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: پیش‌بینی که برای متمم بودجه سازمان داشتیم، افزایش ۱۶ درصدی و رسیدن به رقم ۹۸ میلیارد و ۴۹۰ هزار ریال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این نشست به موضوع افزایش تعرفه بهای خدمات اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست به این نتیجه رسیدیم که علیرغم نامساعد بودن وضعیت اقتصادی شهرداری، امسال در بهای خدماتی که مستقیماً با مردم در ارتباط است افزایشی نداشته باشیم و منابع درآمدی را از محل‌های کلان ازجمله واگذاری به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری تأمین کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری قم، در خصوص پیگیری احداث پایانه جنوبی مقابل بیمارستان امام رضا(ع) نیز گفت: احداث این پایانه به دلایلی همچون جابه‌جا شدن مسیر تردد به پردیسان در نقشه مسکن و شهرسازی و عدم واگذاری زمین جانمایی شده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی از دستور کار خارج‌شده و در حال حاضر به دنبال راه‌اندازی پایانه سه راه خرمشهر و رفع مشکلات آن ازجمله راه دسترسی هستیم.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب در ادامه فرمود: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید!

کد خبر 848684 منبع: ایرنا برچسب‌ها معلمان اسرائیل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب فلسطین

دیگر خبرها

  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر