Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غفار صالحی» شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با نشت یابی های دقیق مشخص شد، خط انتقال آب شرب روانسر به جوانرود در چند نقطه دچار شکستگی شده و موجب هدر رفت آب می شود.

وی ادامه داد: با هدر رفت این آب، شهر جوانرود و روستاهای مسیر خط انتقال در فصل گرما با کمبود شدید آب مواجه می شود و تعمیر یکی از شکستگی های اصلی تا قبل از آغاز فصل گرما، در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۵ لیتر در ثانیه آب از خط انتقال روانسر وارد شهر جوانرود می شود و ۲۲ روستای شهرستان جوانرود و ۱۱ روستای روانسر نیز از این خط انتقال بهره برداری می کنند.

صالحی اظهار داشت: در حال حاضر در چهار نقطه دیگر شکستگی هایی وجود دارد که در نظر داریم با مساعد شدن هوا و قبل از آغاز فصل گرما، این شکستگی را نیز برطرف و از هدر رفت بیشتر آب به عنوان یک سرمایه حیاتی جلوگیری کنیم.

وی در خصوص روند تعمیر شکستکی خط اصلی انتقال آب شرب جوانرود و ۳۳ روستای بهره بردار از این خط اضافه کرد: خط انتقال آب به شهر جوانرود و روستاهای تابعه در اثر پیچ و خم‌های ممتد؛ فرسودگی لوله ها و تاثیرات زلزله سال ۹۶ بر این خط لوله در روز دوشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ دچار شکستگی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود گفت: به واسطه شرایط جوی نامناسب و سردی هوا، گستردگی شکستگی و باتلاقی بودن منطقه، با تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و به منظور تسریع در رفع حادثه، سه اکیپ به صورت همزمان از شهرستان های جوانرود، کرمانشاه و روانسر به تعمیر و بازسازی این خط لوله پرداختند.

صالحی افزود: پس از چهار شبانه روز کار مستمر و بدون وقفه تعمیر، خط انتقال دوباره در مدار بهره برداری قرار گرفت و پس از تعمیرات نیز به واسطه خالی بودن خط انتقال و مخازن ذخیره آب، متاسفانه قطعی آب شهر به طول انجامید.

شهرستان جوانرود در حال حاضر ۴۴ هزار و ٨۱۴ مشترک آب و فاضلاب دارد که ۳٨ هزار و ۷۲۰ مشترک آن در شهر جوانرود است.

آب شرب شهر جوانرود از سه منبع تامین چاه بله زین روانسر ، کاوات و قنات هلانیه تامین می شود.

طول شبکه انتقال آب شرب شهر جوانرود ۳۷ کیلومتر است.

برچسب‌ها روانسر آب و فاضلاب جوانرود آب آشامیدنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر آب و فاضلاب جوانرود روانسر آب و فاضلاب جوانرود آب آشامیدنی شهرستان جوانرود شهر جوانرود آب و فاضلاب خط انتقال انتقال آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح