Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمدرضا کرمی‌نژاد گفت: در اهواز، ۱۴۵ جبهه فعال وجود دارد و تعدادشان نیز روزانه افزایش می‌یابد و در ۶۱ جبهه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا فعال است و ۸۴ جبهه هم در دست آبفا است. از ۸۴ جبهه، ۲۶ جبهه مربوط به توسعه و ۵۸ جبهه ریزشی است.

او گفت: پس از سفر رئیس‌جمهور به اهواز، ۲۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب لوله‌گذاری کردیم و ۲۵۴ کیلومتر نیز در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۴ ایستگاه پمپاژ فاضلاب را اُورهال کردیم. ۳۰۵ الکتروپمپ نصب شدند. ۱۳۴ مدار تابلو برق مورد سرویس و تجهیز قرار گرفتند. پروژه‌های ما در ۵۰۰ خیابان به اتمام رسیده است و در ۶۳۰ خیابان نیز مشغول به کار هستیم.

به گفته کرمی نژاد همه دیزل‌ژنراتور‌ها سرویس شده‌اند. ۴۰ الی ۵۰ الکتروپمپ هم در انبار داریم که اگر مشکلی پیدا شد، سریعا جایگزین می‌شوند. در دو بارش گذشته، ۸ الکتروپمپ سوختند که بلافاصله تعویض شدند.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان می گوید: تاکنون متراژ لوله‌رانی توسط دستگاه میکروتونلینگ ۵۴۳ متر است و روزانه بین ۷ تا ۱۰ متر پیش می‌رود. در حال حاضر یک دستگاه کار می‌کند که تا آخر ماه به ۲ دستگاه و تا آخر سال به ۴ دستگاه افزایش پیدا می‌کند. این دستگاه‌ها نجات‌دهنده فاضلاب و آب‌های سطحی اهواز هستند. لازم به ذکر است که پیشرفت فیزیکی قرارگاه خاتم الانبیا ۱۵.۸ درصد می‌باشد و ۲.۸ درصد نیز از برنامه جلوتر است.

عادل شیشه‌گری عضو شورای شهر اهواز گفت: در گذشته، آبگرفتگی‌ها زندگی مردم را مختل می‌کرد و دستگاه‌ها به جای حل مسئله و چاره‌اندیشی همدیگر را متهم می‌کردند.

او گفت: طی یکی دو سال گذشته، هم‌افزایی میان دو ارگان صورت گرفت و مشخص شد که اگر دستگاه‌ها پتانسیل خود را برای حل مشکلات شهر کنار هم بگذارند، نتیجه رضایت‌بخشی حاصل خواهد شد. 

به گفته مدیر آبفا کلانشهر اهواز بر اساس گزارش های واصله برخی انبارهای ضایعاتی دریچه های چدنی فاضلاب را از سارقان خریداری می کنند بنابراین از نیروی انتظامی در خواست شده انبارهای ضایعاتی را بازرسی کند.

 او می گوید  بخشی از مشکلات ناشی از گرفتگی شبکه فاضلاب اهواز به دلیل سرقت دریچه های فاضلاب رخ می دهد که از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا سرقت دریچه فاضلاب با شماره های ١١٠ و ١٢٢ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری مشکلات فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان