Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان پیکان و آلومینیوم بعد از بازی هفته چهاردهم که به تساوی انجامید، در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت: تیمی که مستحق امتیاز و پیروزی بود ما بودیم. بازی خیلی بهتری انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های خیلی بهتری داشتیم. تیم اراک موقعیت چندانی نداشت و یک گل بچگانه خوردیم.

وی ادامه داد: بچه‌های ما امروز خوب بازی کردند. سعی کردیم با تغییر سیستم و با تغییر روش پرس تیم‌مان را بالا ببریم. حتی دروازه‌بان آنها را به کرات پرس کردیم. اجازه بازی‌سازی به دفاع وسط‌های آنها ندادیم. همه چیز خوب بود. اما وقتی متأسفانه روی نتیجه یک بر صفر موقعیت گیرت می‌آید و گل نزنی و بازی را 2 بر صفر یا 3 بر صفر نکنی هر آن انتظار باید داشته باشی که گل بخوری. متأسفانه این اتفاق برای ما افتاد و یک گل بچگانه خوردیم. اما این شایستگی و زحمات بچه‌های ما کم نمی‌کند فقط بازیکنان ما باید بردن را هم یاد بگیرند چون فوتبال خوبی بازی می‌کنند. امیدوارم این بازی تجربه خوبی برای ما شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص داوری اذعان داشت: در خصوص داوری نمی‌شود صحبت کرد آدم بهانه‌گیری هم نیستم و سعی می‌کنم فقط در مسائل فنی صحبت کنم اما نمی‌دانم داور امروز چرا پنالتی گرفت و چرا پنالتی را برگرداند و صحنه‌های دیگر هم اتفاق افتاد. نمی‌دانم؛ امیدوارم داوران ما تجربه بیشتری پیدا کنند و بیشتر از داوران الیت ما استفاده شود. در این هفته کمتر از داوران دلیت استفاده شد دلیلش را هم نمی‌دانم. داوران دیگر را هم که برای قضاوت انتخاب می‌کنند امیدوارم پیشرفت کنند و طوری نشود که تیم‌ها ضرر کنند. من دقیقاً در خصوص داوری نمی‌توانم صحبت کنم.

حسینی در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای و اینکه آیا پیکان امکانات گرفتن مجوز حرفه‌ای را دارد یا خیر، عنوان کرد: اجازه دهید اول سهمیه آسیایی را بگیریم بعد در این خصوص صحبت کنیم. الان در این خصوص نمی‌شود صحبت کرد اگر ما سهمیه آسیایی را بگیریم در این خصوص صحبت می‌کنیم. البته پیکان باشگاهی است که حداقل‌ها را دارد ما زمین اختصاصی داریم، سالن‌های سرپوشیده داریم و به هر شکل باشگاهی است که حداقل امکانات را دارد. اما ما باید قبول کنیم که در فوتبال‌مان از لحاظ سخت‌افزاری واقعاً عقب افتاده‌ایم. با حرف زدن و با شعار دادن کار درست نمی‌شود. ما فقط سه ورزشگاه استاندارد در کشور داریم، یکی ورزشگاه امام رضا، یکی ورزشگاه نقش جهان اصفهان و دیگری ورزشگاه فولاد؛ باید قبول کنیم که عقب افتاده‌ایم و باید سخت‌افزاری کار کنیم و بسازیم. اگر می‌خواهیم در این عرصه پیشرفت کنیم باید از نظر سخت‌افزاری خودمان را تکان دهیم و به جلوتر برویم.

*خطیبی: با هزینه انتقال من به هامبورگ استادیوم دستگردی را درست کردند
رسول خطیبی سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در بخشی از زمان نیمه دوم کلاً تیم پیکان تیم خیلی خوب و شرایط خیلی خوبی داشت. بازی و شرایط تیم ما امروز زیاد جالب نبود. هفته قبل همان‌قدر که خوب بازی کردیم امروز بد بازی کردیم.

وی افزود: تیم پیکان امروز می‌توانست بازی را ببرد و خیلی خوب بازی کردند. ما توانستیم جلوی تاکتیک حریف را بگیریم ولی از لحاظ بار فنی تیم پیکان بهتر از ما بود. در یک اتفاق بود که هر دو تیم گل زدند. روی اشتباه فردی ما گل خوردیم ما هم در نیمه دوم با اینکه تمام راه‌ها را بسته بودند، توانستیم از طریق ایستگاهی به گل برسیم.

سرمربی تیم آلومینیوم گفت: به تیم پیکان و آقای حسینی تبریک می‌گویم. تیم‌شان خیلی خوب بازی کرد و قابل احترام؛ امیدوارم اینگونه بازی‌ها را دیگر هیچ‌وقت انجام ندهیم.
خطیبی در ادامه گفت: اکثر بازیکنان ما جوان هستند. ما فقط چهار بازیکن با تجربه داریم. نباید انتظارات از آلومینیوم بالا برود. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و تا الان هم از بچه‌ها راضی هستیم و اگر کار خودشان را بدون استرس انجام دهند و همین روند را ادامه دهند جایگاه خوبی به دست می‌آوریم. الان هم از جایگاهی که داریم راضی هستیم. ان‌شاءالله به هدف‌مان که حضور در نیمه بالای جدول است، برسیم؛ تا الان این اتفاق افتاده. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. البته فشار بازی‌ها زیاد است بازی قبلی ما بازی سنگینی بود و زمان اجازه نمی‌دهد که هم ریکاوری کنیم و هم بازی خوبی انجام دهیم. امیدوارم هرچه زودتر به نیم‌فصل برسیم و در این حالت بازیکنان بیشتر مصدوم می‌شوند.

وی در خصوص این سؤال که شما دوباره به ورزشگاه دستگردی بازگشتید و گفته می‌شود این ورزشگاه با هزینه انتقال شما به باشگاه هامبورگ ساخته شد آیا درست است یا خیر، گفت: اینجا زمین خاکی بود و زمین اینجا را کاشتند و تیم ما اینجا تمرین کرد. بعد از اینکه من با هامبورگ قرارداد بستم مسئولین آن زمان با هزینه انتقال من به باشگاه هامبورگ این استادیوم را درست کردند و سکوها و رختکن آنها را ساختند. الحمدالله من یک قدمی برای فوتبال برداشتم. البته مسئولین آن زمان آقای آجرلو زحمات زیادی کشیدند.

سرمربی تیم آلومینیوم در خصوص بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه عنوان کرد: من 12 سال پیش گفتم شما می‌گویید فوتبال عربی، فوتبال امارات، فوتبال قطر الان آنها کجا هستند و ما کجا هستیم. البته به فوتبال ملی‌مان کاری ندارم. ما بازیکنان با کیفیتی داریم. این بازیکنان با خلاقیت فردی در تیم ملی، تیم ملی نتیجه می‌گیرد ولی در بحث باشگاه‌هایمان کشورهای عربی به مراتب از ما جلو زده‌اند و از لحاظ ساختاری از اروپا هم بهتر هستند. آن زمان که من در امارات بازی می‌کردم ساختار آن زمان امارات بهتر از الان ما بود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولین ما فقط می‌گویند بازی‌ها برگزار شود. یکی قهرمان شود، یکی آسیا برود، یکی جام حذفی قهرمان شود. ساختار ما از لحاظ مدیریتی ضعیف است. اگر مدیرعاملی بیاید تیم را دهم کند ولی برای باشگاه ساختار درست کند به نظر من آن مدیر است. مدیریت ما این است که نتیجه بگیریم و محبوب شویم. بقیه مسائل هر اتفاقی افتاد، بدهی‌ها ماند، بازیکنان خارجی پول‌های‌شان را ندهیم ولی محبوبیتی بماند که من تیم را قهرمان کردم. الحمدالله مدیریت ما در حال ساختار درست کردن است، کمپ می‌زنند ولی من می‌گویم اگر تیمم دهم شود ولی ساختار درستی داشته باشیم آن مدیر، مدیر است. ولی اگر تیم من قهرمان شود به آسیا برود ولی ساختار نداشته باشد به نظر من آن مدیر، مدیر نیست.
انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هزینه انتقال خوب بازی سرمربی تیم تیم پیکان خیلی خوب آن زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار با بردن مس سونگون

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸:۱۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی پیگیری شد که با برتری سه بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار به پایان رسید.

داریوش شجاعیان (۱۳)، بابک مرادی (۲۰) و محمدعلی عبداللهی (۷۶) برای هوادار و صائب محبی (۳۰ - گل به خودی برای مس سونگون گلزنی کردند.

بنابراین هوادار به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی فوتبال کسور راه پیدا کرد.

کد خبر 6089340

دیگر خبرها

  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون