Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@09:05:59 GMT

مدافع سیتی با قرار وثیقه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۶۹۴۱

مدافع سیتی با قرار وثیقه آزاد شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  دادگاه سلطنتی شهر چستر انگلیس، بنجامین مندی مدافع باشگاه فوتبال منچسترسیتی را که متهم به تجاوز و آزار و اذیت بود، به قید وثیقه آزاد کرد. 

به گزازش تایمز، خاطرنشان می شود که این ورزشکار ۲۷ ساله فرانسوی پس از بازداشت در ۲۶ آگوست، ۱۳۴ روز را در بازداشت گذراند. مندی بیش‌تر این مدت در زندان آلتکورس لیورپول بود، اما در پایان دسامبر به زندان اصلی این شهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پاتریک تامپسون قاضی پرونده این فوتبالیست را تا ۲۴ ژانویه، یعنی تاریخ تعیین شده برای جلسه بعدی دادگاه در مورد تجاوز جنسی، به قید وثیقه آزاد کرد. 

مندی متهم به هفت مورد تجاوز جنسی به چهار زن و هم‌چنین آزار جنسی یک زن دیگر است. طبق اظهارات شاکیان، موارد تجاوز جنسی بین اکتبر ۲۰۲۰ تا اوت ۲۰۲۱ رخ داده است.  در صورتی که مندی به دلیل جنایات ادعایی محکوم شود، تقریباً قطعی است که در نتیجه وی با زندان طولانی مدت روبرو خواهد شد و هم‌چنین احتمالاً قرارداد وی با قهرمان لیگ برتر فسخ خواهد شد.

مندی ۲۷ سال سن دارد و از سال ۲۰۱۷ برای منچسترسیتی بازی کرده است. این باشگاه قبلا او را از تمرینات محروم کرده بود. این مدافع فرانسوی سه بار قهرمان انگلیس شد و دو بار جام حذفی کشور را به دست آورد.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال منچستر سیتی مدافع فوتبال بنجامین مندی باشگاه منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی

بازدید 12 روزنامه جام جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما از تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست نوجوان ایرانی پرده برداشت؛ تجاوزی که با ربودن این نوجوان از مقابل زمین فوتبال در جنوب تهران آغاز شده است! جزئیات تکان دهنده‌ این جنایت فجیع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است