Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با استاندار گفت: خراسان جنوبی یکی از استان‌های مهم معدنی کشور است که ظرفیت‌های چشمگیری در این حوزه دارد و تلاش کردیم در حوزه اکتشاف، تامین زیرساخت معادن و راه انداری کارخانه‌های فرآوری به توسعه معدنی آن کمک کنیم.

وی گفت: توسعه خراسان جنوبی جزو برنامه‌های ایمیدرو است و در زمینه اکتشاف به عنوان اقدام پایه‌ای و اولیه برای توسعه زنجیره معدن و صنایع معدنی، ورود کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جعفری ایمیدرو بر اجرای طرح‌های توسعه‌ای نظارت دارد و این سازمان بخش خصوصی را به سمت سرمایه گذاری هدایت کرده و در کنار احداث واحد‌های توسعه ای، مسئولیت اجتماعی را با کمک این بخش انجام می‌دهد.

معاون امور معادن سازمان صمت خراسان جنوبی هم گفت: معدن طلای هیرد با ذخیره قطعی حدود ۵ میلیون تن کانسنگ طلا در شهرستان نهبندان در حال فعالیت است که همزمان طرح فرآوری و استحصال طلا نیز در جوار این معدن در دست احداث است.

ایمان طلب گفت: استخراج اسمی سالانه این معدن ۱۰۰ هزار تن کانسنگ طلا و ظرفیت تولید سالانه‌ی طرح استحصال طلای آن ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود با سرمایه گذاری حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در واحد فرآوری این معدن، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۱۵۰ نفر در این واحد فراهم شود.

معاون امور معادن سازمان صمت خراسان جنوبی همچنین گفت: عیار ماده معدنی طلا در معدن هیرد ۹۲ صدم پی پی ام است و طرح فرآوری و استحصال طلای هیرد یکی از سه واحد تولید شمش طلا در خراسان جنوبی است که پیش بینی می‌شود در سالجاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شمش طلا معدن هیرد ایمیدور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد

شایسته مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در گلخانه‌های استان گفت: این میزان گل پارسال از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه‌های استان برداشت شده است.  

او با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل‌های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند.  

شایسته بیان کرد: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.  

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: ارقام موجود گل رز، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین