Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی شامگاه شنبه در اختتامیه نخستین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» با بیان اینکه میرزا کوچک در زمان حکومت استبداد و هجوم استکبار به باورهای مردم و مرزهای ایران قیام کرد، گفت: میرزا کوچک با توکل، توسل و روحیه انقلابی آنقدر در برابر دشمنان مقاومت می‌کند تا سر خود را در راه خدا فدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به اینکه کنگره شهید میرزا کوچک و شهدای روحانی گیلان سال آینده برگزار می‌شود، ادامه داد: در جریان سفر رئیس جمهور به گیلان این برنامه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه روحانیت پرچمدار و پیشتاز حوزه‌های فرهنگی و سیاسی است، بیان کرد: راه میرزا و سردار سلیمانی ادامه دارد و قدردان بزرگان خود هستیم و این چهره‌ها را به آیندگان نیز معرفی می‌کنیم.

در پایان این مراسم «زینب میرزاجانی»، «امیرمحمد تقی زاده» و «آرش جوهری» به عنوان نفرات برتر بخش تیتر رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» انتخاب شدند.

لوح تقدیر و تندیس بخش یادداشت نیز به ترتیب به «روح الله پوراسماعیلی»، «آرش جوهری» و «مژگان شفاعت» اهدا شد.

در بخش عکس خبری نیز آثار ارسالی «ابوذر حمیدی»، «سید جواد میرحسینی» و «حمیدرضا علیپور» به عنوان برگزیده انتخاب شد.

همچنین در بخش گزارش خبری نیز «سیده فهیمه هاشمی» و «امیر محمد تقی زاده» به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

کد خبر 5395149

منبع: مهر

کلیدواژه: میرزا کوچک خان اسدالله عباسی شهدای روحانی استان گیلان قاسم سلیمانی ویروس کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها شهید گمنام ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه سیلاب تشییع شهدا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا میرزا کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی در منطقه و جهان داشت
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم