Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:42:13 GMT

تیم صنایع هرمزگان حریف خود را گلباران کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۱۳۴

تیم صنایع هرمزگان حریف خود را گلباران کرد

به گزارش شنبه شب ایرنا، صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس  به دیدار شهرداری جیرفت رفت که در دقیقه ۱۳ بازی کاپیتان محمد بنی اسدی موفق شد دروازه مهمان خود را باز کند.‌
در ادامه نیمه نخست برتری تیم صنایع هرمزگان ادامه داشت و در دقیقه های ۱۶ و ۱۹  علی کاظمی و سینا بخشی ۲ گل دیگر برای قرمزپوشان به ثمر رساندند تا در نیمه نخست سه بر صفر به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم تیم شهرداری جیرفت برای جبران گل های خورده فشار حمله های خود را روی دروازه صنایع هرمزگان شدت داد و در دقیقه ۲۵ علی نیکوکار یکی از گل های خورده را برای شهرداری جیرفت جبران کرد. 
بعد از گل اول تیم شهرداری جیرفت، این تیم صنایع بود که دوباره میدان داری کرد و روی پاس خوب محمد رضا دهقانی، گل چهارم توسط علیرضا صابری به ثمر رسید و در دقیقه ۳۳ بازی برای بار دوم دروازه نماینده هرمزگان باز شد و محمدجواد رضا خانی برای شهرداری جیرفت گلزنی کرد.
«محمد رضا دهقانی» که در این بازی چند شانس گلزنی را از دست داد بلاخره موفق شد گل پنجم صنایع هرمزگان را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۸ بازی  محمد رضا دهقانی یک بار دیگر پایش به گل باز شد و گل ششم تیم صنایع را به ثمر رساند تا این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به سود شاگردان هادی بزوال به پایان برسد و صنایع هرمزگان سه امتیاز شیرین کسب کند. 
تیم فولاد هرمزگان دیگر نماینده هرمزگان نیز در این رقابت‌ها مهمان تیم شهدای چوار بودند که این بازی با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید و به کسب یک امتیاز قناعت کرد.

برچسب‌ها فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال فوتبال هرمزگان لیگ برتر فوتبال صنایع هرمزگان شهرداری جیرفت تیم صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره

فنرباحچه و بشیکتاش یکی دیگر از دربی های معروف شهر استانبول را برگزار کردند. 

طرفداری - دو تیم فنرباحچه و بشیکتاش در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت های سوپرلیگ ترکیه به مصاف هم رفتند. 

فنرباحچه در خانه بازی را بهتر شروع کرد. آن ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در ادامه، میزبان دو تعویض اجباری داشت و سویونجو و کرونیچ به جای بکائو و یوکسک به زمین آمدند. در دقیقه 25، داور بازی بعد از بازبینی صحنه خطا روی فرد، موسراتی را با کارت قرمز از زمین اخراج کرد. در دقیقه 30، توپ از سمت چپ ارسال شد و باتشوایی با زیرکی گل اول بازی را به ثمر رساند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

ناراحتی موسراتی بعد از اخراج از زمین به خاطر خطا روی فرد

بشیکتاش نیمه دوم را بهتر شروع کرد. آن ها سعی می کردند به گل مساوی برسند. ولی خط هافبک فنرباحچه به خوبی میانه میدان را کنترل می کرد و مهاجمان بشیکتاش فرصت خوبی به دست نمی آوردند. کم کم فنرباحچه پیشروی کرد و بشیکتاش هم به خاطر یک بازیکن کمتر، نمی توانست ریتم بازی را به نفع خود تغییر دهد. در دقیقه 69، عرفان جان کاهوه چی در سمت راست باکس پنالتی بشیکتاش صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی، گل دوم میزبان را زد. بعد از گل، بازی سرد شد چون به نظر می رسید هیچ کدام از دو تیم انگیزه ای برای تغییر نتیجه ندارند. ولی جنک توسون در دقیقه 82، با یک شوت از راه دور زیبا، یکی از گلهای خورده را جبران کرد. بازی در نهایت با برد 2-1 فنرباحچه به پایان رسید. 

اطلاعات بازی فنرباحچه و بشیکتاش روز و تاریخ برگزاری: شنبه 8 اردیبهشت 1403 / 27 آوریل 2024 ساعت: 19:30 به وقت تهران ورزشگاه: شوکرو ساراچ اوعلو (فنرباحچه) تورنمنت: هفته 34 سوپرلیگ ترکیه / فصل 24-2023 داور: ولکان بای آرسلان گلزن فنرباحچه: باتشوایی (30) - کاهوه چی (69) گلزن بشیکتاش: توسون (82) ترکیب ابتدایی فنرباحچه و بشیکتاش فنرباحچه (1-3-2-4): لیواکوویچ | کادی اوعلو، بکائو، جیکو، اوسایی | فرد، یوکسک | کاهوه چی، شیمانسکی، تادیچ | باتشوایی بشیکتاش (1-3-2-4): گونوک | ماسوئاکو، کولی، وورال، اویسال | فرناندز، موسراتی | راشیتسا، موچی، کلچسوی | مولکا نمرات بازیکنان فنرباحچه و بشیکتاش از هو اسکورد

 

 

آمار مسابقه فنرباحچه و بشیکتاش از فوتموب

 

 

جدول سوپرلیگ ترکیه

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد