Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:22:24 GMT

اولین تمرین فوتسال ملی زنان در غیاب 3 کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۱۴۴

اولین تمرین فوتسال ملی زنان در غیاب 3 کرونایی

نخستین جلسه تمرینی تیم ملی فوتسال زنان عصر امروز با حضور 16 بازیکن و در غیاب 3 بازیکن دعوت‌شده به انجام رسید.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتسال زنان بعد از 2 سال تعطیلی امروز به صورت رسمی تشکیل اردو داد و از ساعت 16:30 در مرکز ملی فوتبال، نخستین جلسه تمرینی شاگردان فروزان سلیمانی برای شرکت در رقابت‌های کافا 2022 با حضور تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه تمرینی از میان 19 بازیکن دعوت شده به اردوی ملی، 3 بازیکن غایب بودند؛ فرزانه توسلی، نسترن مقیمی و فاطمه تراهی 3 بازیکن تیم فوتسال زنان نصر فردیس کرج به علت ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست‌هایشان نتوانستند تیم ملی را در اردوی فعلی همراهی کنند و بعد از مشخص شدن پاسخ تست کرونا به خانه رفتند.

 

باید دید تصمیم فروزان سلیمانی برای اردوهای بعدی چه خواهد بود و آیا از نفرات جایگزین استفاده می‌کند یا با بهبود شرایط کرونایی این 3 بازیکن آن‌ها فرصت حضور در اردوی ملی را به دست می‌آورند.

 

گفتنی است شاگردان سلیمانی قرار است در مسابقات قهرمانی فوتسال زنان CAFA 2022 که از 19 تا 29 ژانویه 2022 (28 دی‌ماه تا 8 بهمن ماه) به میزبانی کشور تاجیکستان، شهر دوشنبه برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

 

اردوی فعلی تیم ملی فوتسال زنان تا روز دوشنبه 20 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فوتسال زنان 3 بازیکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • فوتبال از دریچه فان؛ آرنه اسلوت پس از اولین جلسه تمرینی با داروین نونیز