Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:51:02 GMT

ناکامی فرشته کریمی در مقابل قهرمان کویت

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۱۶۵

یاران فرشته کریمی در نخستین بازی خود در سال جدید میلادی مغلوب قهرمان فصل گذشته لیگ کویت شدند.

به گزارش "ورزش سه" بعد از سه هفته تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان کویت به واسطه تعطیلات سال نو میلادی، امروز مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها در راند اول به انجام رسید و تیم سلوی الصباح که در دور گروهی در رتبه چهارم ایستاده بود، مقابل الکویت صدرنشین به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران فرشته کریمی که در نخستین‌سال حضورشان در لیگ کویت موفق به حضور در مرحله حذفی شدند، امید چندانی برای پیروزی مقابل قهرمان فصل گذشته کویت نداشتند و توپ و میدان در اختیار حریف بود و الکویتی‌ها با برتری 5-0 از میدان مسابقه خارج شدند.

 

در مسابقه امروز، کریمی چند فرصت خوب گلزنی داشت و به سوی دروازه حریف شوت‌های خود را روانه کرد اما درخشش گلر الکویت مانع از گلزنی ستاره ایرانی در مسابقه امروز شد.

 

هفته آینده راند دوم مرحله نیمه‌نهایی برگزار می‌شود؛ تیمی می‌تواند به مرحله فینال برسد که از میان 3 مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی، 2 دیدار را برنده باشد. تیم حذف شده نیز به مرحله رده‌بندی خواهد رفت و احتمالاً یاران کریمی باید برای کسب عنوان سومی در این فصل از رقابت‌ها تلاش کنند.

 

فوتسال بانوان فرشته کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان فرشته کریمی فرشته کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود