Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اندیشه گفت: روند لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر اندیشه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهروز کاویانی شهردار اندیشه از ادامه عملیات اجرایی لکه گیری و آسفالت معابر سطح این شهر خبرداد و افزود : با توجه به اینکه شهر ماهیتی زنده دارد، شهرداریها  یکی از وظایفی که باید در طول سال به صورت مستمر عملیاتی کنند ، آسفالت ، بهسازی و لکه گیری معابر و خیابان‌ها است که در این راستا شهرداری اندیشه نیز بنا به اعلام کارشناسان این وظیفه را در شش ماهه دوم سال پس از تعریف و تصویب و طی مراحل قانونی در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : لذا عملیات لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر هم اکنون با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی با قوت در حال انجام است و پیمانکاران در راستای رفع نقایص و برطرف نمودن نقاطی که با این مشکل مواجه هستند ، به انجام وظایف محوله در این خصوص روند اجرایی این پروژه را انجام می دهند.

کاویانی تصریح کرد: برای اجرای دقیق این مهم همکارانم با نظارت مستمر جهت عدم دوباره کاری و اجرای مطلوب آن اقدام می کنند و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده مشکلی در خصوص معابر  مراتب را به سامانه ١٣٧ اعلام تا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن اقدام گردد.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری شهردار اندیشه لکه گیری و آسفالت معابر سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!

او تاکید کرد که مدتی است که آن فرد اعلام کرده مسائل را مطرح می‌کنم اما در نهایت چه چیزی گفت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور، دستگاه‌های امنیتی و بانک مرکزی صفر تا صد موضوع را می‌دانند موضع ما شفاف و افتخار این دوره است. چهار ماه زمان تحویل تعهد چینی‌هاست که پس از دریافت پیش‌پرداخت انجام خواهد شد. عده‌ای می‌خواهند کار در شهر انجام نشود اما انجام شد. منبع: اقتصادآنلاین

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902682

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • پلیس تهران: اتوبان خرازی باز شد/ این بزرگراه همچنان مسدود است
  • ببینید | واکنش جدید زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شهردار تهران طلبکار شد!
  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • نتانیاهو همچنان رو به سراشیبی سقوط
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است