Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: طبق تقویم امسال هم مسابقات به صورت متمرکز است، اما هنوز قرعه کشی انجام نشده. با توجه به بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سپاهان و امکانات بعد از انجام قرعه کشی در خواست میزبانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا فتاحی در جمع خبرنگاران در خصوص گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه سپاهان، اظهار کرد: گرفتن مجوز حرفه‌ای با توجه به استانداردهای AFC و سخت گیری هایی که هرسال بیشتر می‌شود کار مارا سخت کرد، اما در آبان ماه سال گذشته کارگروه حرفه‌ای با مدیریت محمدرضا ساکت و اعضای هیئت مدیره سپاهان تشکیل شد و قسمت‌های مختلفی مانند آکادمی، مجموعه نقش جهان، مالی و حقوقی درگیر این مجوز حرفه‌ای شدند که از همه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای گرفتن این مجوز حرفه‌ای فکر کنم هزار و پانصد و ششصد صفحه بارگذاری کردیم و مجموعه سپاهان زحمت کشید تا توانستیم این مجوز حرفه‌ای را در یافت کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در خصوص برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس در اراک، تصریح کرد: این بازی گذشت ولی در جلسه‌ای که نویدکیا به همراه کادر فنی داشت همه موارد را تحت نظر گرفتند که مهم‌ترین آن بحث مسافت بود و مدیریت باشگاهم نسبت تصمیم کادر فنی را عملی کردند که این بازی انجام شد و مجموعه اراک برای ما کم نگذاشتند، از تیم فوتبال آلومینیوم و هیئت فوتبال اراک تشکر می‌کنیم.

فتاحی با بیان اینکه سال گذشته استراتژی سپاهان با حضور ساکت، هیئت مدیره جدید و محرم نویدکیا این بود که فقط کار خود را انجام دهیم، خاطر نشان کرد: در خصوص اتفاقات داوری هوچی گری نمی‌کنیم و آن را در رسانه‌ها باز گو نمی‌کنیم بلکه به صورت مکتوب به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم آنها هم به کمیته داوران می‌رسانند. سیاست ما احترام به همه است و این راه را ادامه می‌دهیم زیرا با احترام، نتایجی که می‌خواهیم را می‌گیریم و دل هواداران را شاد می‌کنیم.

وی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه سپاهان برای مسابقات آسیایی مایل به میزبانی هست یا خیر؟ گفت: طبق تقویم امسال هم مسابقات به صورت متمرکز است، اما هنوز قرعه کشی انجام نشده. با توجه به بازدید نمایندگان AFC از باشگاه سپاهان و امکانات بعد از انجام قرعه کشی در خواست میزبانی می‌کنیم.

کد خبر 547449

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان صدای سپاهان سپاهان اصفهان رضا فتاحی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجوز حرفه ای قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس