Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد گران‌ترین محصول بازار گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 1 ترابایت است که با قیمتی بین 57 میلیون و 700 هزار تومان تا 74 میلیون و 40 هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

تبلت‌های74 میلیونی در بازار تهران/ جدول نرخ ها

در رتبه بعدی گوشی موبایل گوگل پیکسل 6پرو ظرفیت 12/256گیگابایت قرار دارد که می‌توان آن را با بودجه‌ای برابر با 53 میلیون تومان خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جایگاه بعدی هم گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد3 5G ظرفیت 12/512 گیگابایت است که با قیمتی بین 51 تا 53 میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارزان‌ترین محصول این لیست نیز گوشی موبایل لنوو مدل Legion Duel 2 ظرفیت 512 گیگابایت است که 33 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین در این بازار گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس 256 گیگابایت با قیمتی بین 34 تا 53 میلیون تومان و گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو 256 گیگابایت با قیمتی بین 35 میلیون و 99 هزار تومان تا 48 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می‌شوند.

نام و مدل

قیمت

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 1 ترابایت

از ۵۷,۷۰۰,۰۰۰ تا ۷۴,۰۴۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل گوگل پیکسل 6پرو ظرفیت 12/256گیگابایت

۵۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد3 5G ظرفیت 12/512 گیگابایت

از ۵۱,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۳,۴۹۹,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل ایسوس ROG Phone 5s Pro ظرفیت 18/512گیگابایت

از ۴۹,۱۹۹,۰۰۰ تا ۵۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو 1 ترابایت

از ۴۸,۴۰۰,۰۰۰ تا ۶۴,۷۸۸,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد3 5G ظرفیت 12/256 گیگابایت

از ۴۷,۵۰۰,۰۰۰ تا ۵۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 512 گیگابایت

از ۴۴,۹۹۹,۰۰۰ تا ۶۵,۶۴۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو 512 گیگابایت

از ۴۴,۲۴۹,۰۰۰ تا ۵۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل ایسوس مدل ROG Phone 5s دو سیم‌کارت ظرفیت 512 گیگابایت رم 18 گیگابایت با قابلیت 5G

از ۴۲,۱۰۰,۰۰۰ تا ۴۹,۱۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل گوگل پیکسل 6پرو ظرفیت 12/128گیگابایت

از ۴۱,۹۹۰,۰۰۰ تا ۴۳,۶۳۲,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی می 11 اولترا ظرفیت 12/512 گیگابایت

از ۴۰,۷۹۹,۰۰۰ تا ۴۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی شیائومی می 11 اولترا ظرفیت 8/256 گیگابایت

۳۹,۰۸۰,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد2 5G ظرفیت 12/256 گیگابایت

از ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ تا ۴۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا 5G ظرفیت 16/512 گیگابایت

از ۳۷,۵۵۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس 128 گیگ

از ۳۵,۳۰۰,۰۰۰ تا ۴۷,۸۶۶,۸۰۰ تومان

گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو 256 گیگابایت

از ۳۵,۰۹۹,۰۰۰ تا ۴۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل اپل آیفون 12 پرو مکس 256 گیگابایت

از ۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

گوشی موبایل لنوو مدل Legion Duel 2 ظرفیت 512 گیگابایت

۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

223224

کد خبر 1590485

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند موبایل طرح رجیستری موبایل تبلت گوشی موبایل اپل آیفون 13 پرو مکس گوشی سامسونگ گلکسی زد 512 گیگابایت 256 گیگابایت میلیون تومان قیمتی بین هزار تومان ظرفیت 12 256 5G ظرفیت 12

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس

همشهری آنلاین- حوادث: شامگاه یکشنبه ماموران یکی از کلانتری‌های پایتخت در حال گشت‌زنی در شرق تهران بودند که به ۲ سرنشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند. این دو جوان رفتار مرموزی داشتند و به نظر می‌رسید قصد شناسایی سوژه برای سرقت را دارند. از سوی دیگر شماره پلاک موتور مخدوش بود و دقایقی قبل‌تر نیز به پلیس گزارش شده بود که سرنشینان موتوری درست شبیه موتورسیکلت مشکوک، دست به موبایل‌قاپی سریالی در آن حوالی زده بودند.

دیگر برای پلیس محرز شده که این دو جوان همان سارقان تحت تعقیب هستند و در این شرایط بود که برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. دو جوان موتورسوار اما به محض دیدن پلیس، تصمیم به فرار گرفتند و تعقیب و گریز آغاز شد.

سارقان با حرکات مارپیچ و خطرناک سعی داشتند از دست پلیس فرار کنند و ماموران نیز بارها به آنها اخطار داده و حتی چند تیر هوایی شلیک کردند. اما سارقان تسلیم نشدند و سرانجام مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از چند اخطار، اقدام به تیراندازی به سوی دزدان کردند. یکی از گلوله ها به ترک نشین موتور برخورد کرد و دیگری به راکب. ترک نشین در همان لحظه ای که هدف تیراندازی قرار گرفت، نقش زمین شد اما راکب همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه کمی آن طرف تر، با واژگونی موتورش، زمین خورد و فرارش پایان یافت. هر دو مرد جوان در این تیراندازی گلوله خورده بودند و برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند.

یکی از آنها از مرگ نجات یافت اما دیگری در اتاق عمل جراحی قلبش از تپش ایستاد و جانش را از دست داد. در این شرایط بود که گزارش این تیراندازی مرگبار به قاضی سالار صنعتگر مخابره شد و او دستور تحقیقات در این باره را صادر کرد. بررسی ها حاکی از آن بود که آنها سارقان موبایل قاپ بودند. سارقی که زنده مانده بود در تحقیقات گفت: من و دوستم از چند شب قبل تصمیم گرفتیم با همدستی یکدیگر، گوشی موبایل سرقت کنیم. شگردمان این بود که سوار بر موتور می شدیم در ساعت خلوت روز در خیابان ها پرسه می زدیم. به محض شناسایی سوژه به سمتش می رفتیم و گوشی موبایلش را می قاپیدیم. وی ادامه داد: یک شب قبل از این اینکه همدستم با شلیک پلیس کشته شود بیش از ۸ گوشی سرقت کردیم. شب حادثه هم در حال شناسایی سوژه جدید بود که پلیس سر بزنگاه رسید و مچمان را گرفت. اما ما به جای تسلیم شدن، تصمیم به فرار گرفتیم که این فرار پایان مرگباری داشت.

این متهم با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات تکمیلی نیز در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 848123 برچسب‌ها تیراندازی سارق - سرقت فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی