Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: می‌دانستیم که بازی امروز برای هر دو تیم مهم و کسب امتیاز در آن واجب است. نیمه اول خوب بازی کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما با شروع نیمه دوم، در ۱۵ دقیقه نخست فجرسپاسی بهتر بود و به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ما بهتر بودیم و موقعیت خلق کردیم و بازی مساوی شد. در مجموع ما نسبت به فجرسپاسی برتری لازم را داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: شرایط زمین برای هر دو تیم واقعا سخت بود. این زمین در حد بازی لیگ برتری نبود. زمین باید بهتر باشد. تیم ما چند بازیکن جوان دارد که طبیعی است دچار استرس شوند. در مجموع از کارشان راضی هستم.

سرمربی تراکتور درباره جایگاه این تیم در نیم فصل دوم و جدایی بازیکنان باکیفیت از تراکتور گفت: مسلما بازیکنانی که جدا شدند باکیفیت بودند. جایگزین‌هایی که جذب شدند در حد بازیکنان قبلی نبودند. مشکل اصلی ما این است که تیم در شروع فصل به علت تغییرات مربی، بدنسازی و کار گروهی خوبی انجام نداده است. زمانی که به این تیم رسیدم، مشکلات زیادی داشت. به علت فشردگی فصل نتوانستیم روی مسائل فنی کار کنیم. تمام تلاشم را کردم که تیم فرم خوبی داشته باشد. تعداد زیادی بازیکن جوان هم دارم که کم تجربه هستند. تلاش می‌کنیم با یک کار بهتر، تیم را در نیم فصل دوم به شرایط مناسبی برسانیم. یک شبه نمی‌توان یک تیم را ساخت. زمان نیاز است و من این زمان را ندارم.

سولدو خاطرنشان کرد تمام تلاش من این است که تیم پیشرفت کند. در بازی با پرسپولیس لایق باخت نبودیم. امروز هم خوب بازی کردیم. بازیکنانم باید تلاش کنند که تیم روند بهتری داشته باشد. به آن‌ها گفتم که تراکتور امسال فصل سختی را خواهد داشت و شاید به جایگاه فصول قبل نرسد.

سرمربی کروات این تیم درباره تغییرات مالکیتی تراکتور گفت: من در این مسائل دخالتی ندارم و به من هم اطلاع نداده‌اند.

او درباره اینکه پرداخت نشدن مطالبات مالی می‌تواند باعث بروز برخی مشکلات در این تیم شود گفت: مدیریت باید تلاش کند مسائل داخلی را حل کند اما این موضوع  در حوزه اختیارات من نیست.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ایران سرمربی تراکتور تیم فوتبال تراکتور تراکتور تبریز سولدو زوونیمیر سولدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم

طرفداری| سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با تراکتور اظهار داشت که با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده آبی‌های تهران امیدوار است.

سرمربی استقلال به دلیل تاخیر در پرواز به کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تراکتور در تبریز نرسید. جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت:

این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد:

واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت:

ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است