Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@12:12:08 GMT

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۵۹۲

بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

بجستان - چهار نفر از شکارچیان غیرمجاز در شهرستان بجستان قبل از هر اقدامی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست بجستان، ماموران یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت و پایش منطقه حفاظت شده هلالی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و پس از مدتی کنترل نامحسوس، آنرا متوقف کردند که از داخل آن سه قبصه سلاح بادی ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ و یک قبضه سلاح ۴.۵ کشف و ضبط شد و در این خصوص چهار نفر شکارچی غیرمجاز نیز دستگیر و به خارج از منطقه هدایت شده و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. شکارچیان مزبور قصد شکار کبک و تیهو را داشتند که با اقدام به موقع ماموران قبل از هرکاری دستگیر شدند. شهرستان بجستان با ۲ منطقه حفاظت شده هلالی و افتخار در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است. وجود ۳۵ گونه پستاندار، ۱۱۵ گونه پرنده و ۳۴ گونه خزنده و دوزیست در شهرستان بجستان به اثبات رسیده است.

گناباد- فرمانده انتظامی گناباد از کشف ۳۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس گناباد در روز شنبه سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بعد از انجام کار اطلاعاتی و کنترل محورهای فرعی موفق شدند سه دستگاه خودرو سواری را متوقف و چهار نفر متهم را در این خصوص دستگیر کنند. وی اضافه کرد: ماموران انتظامی در بازدید از این خودروها ۳۱ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودروها جاسازی شده بود، کشف و متهمان را که قصد توزیع مواد مخدر در شهرستان‌های جنوب استان خراسان رضوی را داشتند، بازداشت و به مقام قضایی معرفی کردند. مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز مواد مخدر گناباد بازداشت بجستان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یگان حفاظت محیط زیست کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز مواد مخدر سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز مواد مخدر گناباد بازداشت بجستان پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یگان حفاظت محیط زیست کشفیات حفاظت محیط زیست مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد

خدامراد جهانتیغ  اظهار کرد: در گشت و کنترل روزانه محیط بانان و تماس تلفنی همیار محیط زیست با اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مبنی بر گرفتار شدن یک عدد بزمجه در مناطق مسکونی یگان حفاظت به سرعت به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: این گونه زیستی پس از بررسی کارشناسی و اطمینان از سالم بودن آن، در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد