Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مسیر مبارزه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، یک دوئل سرنوشت‌ساز را میان یوونتوس و رم شاهد خواهیم بود

در هفته بیست و یکم فصل 22-2021 سری آ ایتالیا، تیم های آاس رم و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی آاس رم و یوونتوس:

اطلاعات بازی آاس رم و یوونتوس تاریخ برگزاری: یک‌شنبه، 19 دی 1400 (9 ژانویه 2021) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم المپیکو، رم هفته برگزاری: هفته بیست و یکم سری آ، فصل 22-2021 داور: داویده ماسا بررسی وضعیت آاس رم و یوونتوس شاگردان آاس رم و یوونتوس در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در مسیر راهیابی به رده چهارم جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، حسابی به مشکل خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هر دو تیم، سال 2022 را بد شروع کرده‌اند؛ جالوروسی مقابل میلان شکست خورد و یوونتوس نتوانست از پس تیم بحران‌زده ناپولی که فقط 13 بازیکن بزرگ‌سال داشت، بر بیاید. این دیدار برای الگری و مورینیو بسیار حساس و تعیین‌کننده است؛ تیمی که شکست بخورد، در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان حسابی جا می‌ماند و شانسش برای دستیابی به این هدف به حداقل ممکن می‌رسد. از این رو این جدال حساس میان این دو رقیب مستقیم، اهمیت ویژه‌ای دارد و هر دو تیم برای برد بازی خواهند کرد.  اخبار بازی آاس رم و یوونتوس جریمه رم و یوونتوس به خاطر شعارهای اهانت آمیز هواداران الگری: برای تبدیل شدن به مدعی اسکودتو باید صبور بود؛ در کیفیت پاس و تمام‌کنندگی باید بهتر شویم کنفرانس ژوزه مورینیو؛ اضافه می‌شود ترکیب احتمالی آاس رم و یوونتوس (اسکای ایتالیا)

آاس رم (2-5-3): پاتریسیو | کومبولا، اسمالینگ، ایبانیز | میتلند نایلز، کریستانته، ورتو، لورنتزو پلگرینی، وینیا | زانیولو، آبراهام

یوونتوس (3-3-4): شزنی | کوادرادو، روگانی، دلیخت، دی شیلیو | بنتانکور، آرتور، لوکاتلی | دیبالا، موراتا، کیه زا

غایبان آاس رم و یوونتوس

آاس رم: فوزاتو، بورخا مایورال (کرونا) جانلوکا مانچینی، ریک کارسدورپ (محروم) آمادو دیاوارا، ابریما داربو، (جام ملت‌های آفریقا) لئوناردو اسپیناتزولا (مصدوم)

یوونتوس: کارلو پینسولیو (کرونا)، لئوناردو بونوچی، دنیلو، الکس ساندرو، آرون رمزی (مصدوم)

جایگاه آاس رم و یوونتوس در جدول

فرم اخیر آاس رم و یوونتوس

 

رویارویی های پیشین آاس رم و یوونتوس نتایج هفت رویارویی اخیر دو تیم:
چهار پیروزی برای یوونتوس، یک تساوی، دو پیروزی برای آاس رم

 

نکات آماری بازی آاس رم و یوونتوس رم در 6 رویارویی اخیر با یوونتوس در المپیکو، توانسته 3 پیروزی کسب کند یوونتوس در 6 دیدار اخیرش در سری آ شکست نخورده است پیش بینی هواسکورد

یوونتوس 1-1 آاس رم

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها افشای اسناد حذف استقلال و پرسپولیس؛ سرخابی ها را در تهران حذف کردند! کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس نقدی بر فوتبال ایران | هافبک های بازی‌ساز کجا هستند؟ غیبت ادامه دار مسی در تمرینات پاری سن ژرمن منچستریونایتد همچنان منتظر تصمیم پوگبا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی آاس رم و یوونتوس دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس