Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی آتش سوزی امشب بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج، حدود ۲۰ تا ۳۰ خانه دچار آسیب شد و ۲ نفر هم جان باختند.

پیام جلالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی واژگونی یک دستگاه تانکر حامل مازوت در محور حسین آباد سنندج این خودرو دچار آتش سوزی شد و به خانه های اطراف هم سرایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی عنوان کرد: این حادثه  ساعت۲۰ امشب در ۴۰ کیلومتری سنندج روی داد که بر اثر واژگونی محتویات تانکر و گسیل شدن آن به سمت خانه‌ها دچار حریق شد و در لحظات اول راننده جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در این حادثه ۱۰ تا ۱۵ خودرو نیز آسیب دیده و بخاطر آتش سوزی دچار صدمه شده است و ۶ نفر نیز مصدوم شده اند.

جلالی بیان کرد: تیم‌هایی از آتش نشانی و شرکت گاز در محل حادثه مشغ.ل به امداد و نجات هستند و مسیر لوله انتقال گاز قطع شده، ولی مواد ریخته شده در حال سوختن است.

وی با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومین و جانباختگان مشخص نیست، افزود: تعدادی از مصدومین با خودروی شخصی به مراکز درمانی منتقل شده اند و احتمال افزایش آمار وجود دارد.

جلالی گفت: امکان اسکان اضطراری خانواده‌هایی که خانه هایشان دچار آتش سوزی شده فراهم شده و در حال اسکان آن‌ها هستیم.

وی در پایان یادآور شد: این آتش سوزی با مشارکت ۲۸ نفر در قالب هفت تیم امداد و نجات مهار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از گزارش بخش تصویری خبرگزاری فرانسه، دست کم دو نفر به علت انفجار در یک پمپ بنزین در یک شهر سیل زده در برزیل کشته شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟