Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:15:30 GMT

افت روحی تیم گل گهر/ برای کار نکرده مجازات شده ایم

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۷۸۴۶

افت روحی تیم گل گهر/ برای کار نکرده مجازات شده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم گل‌گهر عصر شنبه در نشست خبری بعد از دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران عنوان کرد: تبریک می‌گویم به سرمربی تیم هوادار که سلسله مراتب را طی کرده و یک تیم بسیار خوب ساخته است در این یک سال و نیمی که مربی گل‌گهر هستم، چه بیرون از خانه و چه داخل خانه، هیچ تیمی اینقدر روی ما فشار نیاورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بازی ما افت بدنی داشتیم، که طبیعی هم بود، ولی از بازیکنانمان تشکر می‌کنم و خدا را شاکرم چون در این بازی حق ما برد نبود، حتی ما باید بازنده بازی می‌بودیم، بعضی جاها شانس هم آوردیم و در نهایت از موقعیت استفاده کردیم.

سر مربی گل‌گهر ادامه داد: در اصل اگر بخواهیم حساب کنیم ما الان باید ۲۷ امتیازی داشته و سوم جدول باشیم، نباید بچه‌های ما اینقدر عذاب بکشند و اینقدر از نظر روحی افت کنند.

وی گفت: خدا را شکر بعد از آن اتفاق‌هایی که افتاد توانستیم ۸ امتیاز بگیریم و واقعاً کار بزرگی انجام شد.

سرمربی گل گهر افزود: من اینها را می‌بینم خودم خجالت می‌کشم، برای کاری که نکردیم مجازات شده‌ایم اما اگر همین روند ادامه داشته باشد و بتوانیم با این شرایط به جلو برویم به جایگاه خود باز می‌گردیم.

وی گفت: تیم شهرستانی که بدون هیچ ادعایی و هیچ تقصیری با مشکلات زیادی مواجه شد اما فوتبالی خوبی ارائه می‌دهد.

وی افزود: درست است که ما این بازی‌ها را می‌بریم ولی آن شادابی و نشاطی که قبل از این در تیم حاکم بود الان وجود ندارد با این حال در حال ترمیم و ساخت مجدد تیم هستیم.

کد خبر 5395191

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها شهید گمنام ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه سیلاب تشییع شهدا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

تصمیم اسطوره بلوگرانا در نهایت تغییر کرد و او به کار خود در کاتالونیا ادامه خواهد داد.

طرفداری | ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل 25-2024 سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم