Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر سجادی در این مدت با سفرهای استانی که انجام داده در کنار مردم بوده و تعامل خوبی نیز با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت.

به گزارش برنا، دکتر محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی درخصوص عملکرد دکتر سیدحمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خیلی از نمایندگان مجلس با سابقه درخشان دکترسجادی از قبل آشنا هستند چون خاک خورده ورزش کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام و مدال هایی که دکتر سجادی در سال‌های گذشته به دست آورده در طول تاریخ ورزش کشورمان ثبت شده است.

وی افزود: نماینده‌های مجلس شورای اسلامی رای خوبی به دکتر سجادی دادند. وزارت ورزش و جوانان به دست مدیر خوب و مدبری افتاده که هم ورزش را می‌شناسد و هم سابقه درخشان مدیریتی در کشور داشته است. طی چند ماه گذشته که دکتر سجادی در وزارت ورزش و جوانان حضور دارد توانسته به خوبی توانایی‌هایی خود را نشان دهد. ایشان در این مدت با سفرهای استانی که انجام داده در کنار مردم بوده و تعامل خوبی نیز با نمایندگان مجلش شورای اسلامی داشت. دکتر سجادی در این مدت افق‌های روشنی از ورزش و جوانان کشور را به ما نشان داد.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی درخصوص دیدارش با وزیر ورزش و جوانان گفت: دیدار صمیمانه‌ای با دکتر سجادی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان حوزه انتخابیه خودمان داشتیم. ورزشکاران و ملی‌پوشان زیادی در استان مازندران داریم که در عرصه های مختلف درخشیده اند و نیاز است که توجه ویژه ای به ورزش این استان شود. بستر مناسب و استعدادهای زیادی در رشته‌های مختلف در استان وجود داره و ما اگر بتوانیم توجه بیشتری به این ظرفیت‌ها و استعدادها کنیم می‌توانیم ورزش کشور را توسعه دهیم. در صحبت‌هایی که انجام شد دکتر سجادی نشان دادند که نگاه باز و ویژه‌ای به این منطقه دارند.

وی ادامه داد: موضوع بعدی که در دیدار وزیر ورزش و جوانان مطرح کردیم بحث زیرساخت‌های منطقه بود و وجود سالن‌های قدیمی و فرسوده که دکتر سجادی دستور دادند کارهای لازم برای رفع مشکلات انجام شود و تعمیرات صورت بگیرد.

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران مجلس شورای اسلامی وزارت ورزش و جوانان نمایندگان مجلس خاک مجلس شورای وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش شورای اسلامی ورزش و جوانان مجلس وزیر ورزش و جوانان مشکلات ورزش و جوانان استان مازندران وزیر ورزش و جوانان مشکلات مازندران حمید سجادی مجلس شورای اسلامی دکتر سجادی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد