Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج   _ دکتر اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دقایقی بعد از وقوع حادثه واژگونی تانکر حامل سوخت در شهر حسین‌آباد سنندج، ضمن حضور در بخشداری حسین‌آباد، در جلسه فوری ستاد بحران استان کردستان شرکت کرد.

استاندار کردستان بعد از بازدید از محل وقوع حادثه، در جمع شماری از مدیران و مسئولان استان ضمن تسلیت به مردم شهر حسین‌آباد، از وقوع این حادثه تلخ اظهار تاسف کرد و گفت: امیدواریم که با یک کار کارشناسی و در کوتاهترین زمان ممکن از وقوع حوادث مشابه جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی کوشا با اشاره به لزوم بررسی دقیق علت وقوع این حادثه در شهر حسین آباد، گفت: من از معاون عمرانی استانداری و سایر مسئولان مرتبط می‌خواهم که در زمان اندکی ضمن بررسی دلیل وقوع این حادثه، برای ایمن کردن این مسیر برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

او ضمن تاکید بر رسیدگی به وضعیت مصدومین حادثه شهر حسین‌آباد، گفت: در خصوص برآورد خسارت‌های وارده به منازل مسکونی مردم باید در کوتاهترین زمان ممکن اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم رفع مشکلات به وجود آمده برای تعدادی از مردم شهر حسین‌آباد، گفت: همه دستگاه‌های خدمت رسان در شهر حسین آباد حضور دارند و انتظار می‌رود که تا سامان دادن کامل مشکلات در محل حضور داشته باشند.

زارعی کوشا ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای ساماندهی محور‌های حادثه خیز در تمامی جاده‌های استان کردستان، گفت: باید در کوتاهترین زمان ممکن تمامی این نقاط شناسایی و مشخص شوند تا نسبت به سامان دادن آن‌ها اقدام شود.

او با تقدیر از خدمت رسانی به موقع تمامی نیرو‌های امدادرسان در محل وقوع حادثه، گفت: از همه عزیزانی که به موقع در محل حضور پیدا کرده و نسبت به رفع مشکل اقدام کردند تقدیر می‌کنم.

یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت ساعاتی قبل  در نزدیکی شهر حسین آباد سنندج دچار حریق شد که براساس آخرین آمار در پی این حادثه تا کنون ۲ نفر فوت و ۶ نفر مصدوم شده‌اند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد بحران انفجار سنندج کردستان شهر حسین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 

دریافت 22 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093635

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد