Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:20:25 GMT

نسخه پیچی بیست دقیقه ای و فتحِ بابل!

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۸۱۹۲

نسخه پیچی بیست دقیقه ای و فتحِ بابل!

خیبر حالا اما با عمده ضعف هایش در خط دفاعی که تقریبآ در تمامی بازی ها از حریفانش گل خورده است ، یک تیم مدعی است .

خبرگزاری برنا لرستان - گروه ورزشی : خیبر خرم آباد در هفته سیزدهم لیگ فوتبال دسته اول ایران جام آزادگان برابر میزبان خود رایکای بابل به برتری دو بر یک رسید .

خیبر در این بازی در همان ۲۰ دقیقه اولیه بازی با زدن دو گل مسخه حریف بابلی خود را پیچاندند و اگر بخت با آنها یار بود حتی می توانستند روی موقعیت های دیگر نیز به گل برسند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابلی ها در دقیقه ۳۳ روی تعلل و کندی خط دفاعی خیبر به گل دست پیدا کردند و خیبر همچون همیشه با وجود رو به راه بودن فاز تهاجمی که این روزها برای نماینده لرستان یک عنیمت محسوب می شود ، باز هم گل خورد و دروازه خود را گشوده دید .

علیرغم بازی خوب خیبری ها در نیمه اول اما این گل آهنگ بازی را تغییر داد و در نیمه دوم رایکای بابل برای جبران گل های خورده با دوندگی های زیاد و فشار به نماینده لرستان تا حدودی توانست بازی را کنترل کند که در یکی دو موقعیت نیز تا آستانه فتح دروازه خیبر خرم آباد پیش رفت اما طرفی نبست .

خیبر در نیمه دوم به مانند نیمه اول چشم نواز و خوب بازی نکرد ، توپ و میدان در اختیار بابلی ها بود و یاران ویسی بیشتر چشم به ضدحملاتی داشت که البته در نیمه دوم یا ایجاد نشد و یا اگر ایجاد شد به دلیل کم تعداد بودن یاران خیبر ، راه به جایی نبرد .

در میانه میدان یا در کنارها هر موقع خیبری ها بازی ترکیبی را در دستور کار قرار می دادند هم برتری عددی داشتند و هم از پرس حریف بابلی رها می شدند و حتی می توانستند به دروازه رایکا برسند اما خیبر یا نمی خواست و یا نتوانست از این اهرم برای رهایی از فشار بی امان میانه میدان میزبان خود استفاده کند .

خیبر در خط دفاع آسیب پذیر است که از دو حالت خارج نیست ، این تیم در برگشت ها بیشتر آسیب پذیر است ، به عبارتی بسیار ساده زمانی که در فاز تهاجمی یا طراحی حملات روی دروازه حریفان ، بازی اش تخریب می شود همان توپ به صورت کاملا خطرناکی روی دروازه خیبر به ایجاد و خلق موقعیت برای حریف مبدل می شود که ناشی از ضعف در سازماندهی دفاع تیمی و البته کند بدن عمق دفاع خیبر است .

شوتزنی ، بازی های ترکیبی ، ضدحملات در کانال های کناری و ایجاد موقعیت در کناره ها هم از جمله نکات مثبتی است که خیبر را به راحتی به دروازه حریفان می رساند و عمده گل های خیبر در سیزده هفته اخیر دقیقا روی چنین طراحی هایی به ثمر رسیده است .

خیبر حالا اما با عمده ضعف هایش در خط دفاعی که تقریبآ در تمامی بازی ها از حریفانش گل خورده است ، یک تیم مدعی است ،این تیم با کسب سه امتیازی شیرین در دیار بابل که البته می توانست به شیوه ای راحت تر و سهل الوصول تر دشت می شد ، ۲۳ امتیازی است و به لطف توقف آرمان گهر ، پس از ملوان بندرانزلی ، مس کرمان و استقلال خوزستان در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد .

تیم عبدالله ویسی حالا هفت بازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان سپری کرده است که حاصل این هفت بازی کسب سه پیروزی خانگی ، سه تساوی و یک شکست بوده است .

اهمیت این برد به گونه ای است که خیبر حالا با سه امتیاز شیرین بابل ، یک پله در جدول رده بندی خود را بالا کشیده و یک تیم مدعی در جدول رده بندی رقابت هاست . خیبر چهار بازی تا پایان تیم فصل اول رقابت های دسته اول جام آزادگان دارد ، شاهین بوشهر ، قشقایی شیراز ، ویستا توربین و مس کرمان چهار حریف آینده خیبری ها در بازی های باقی مانده نیم فصل اول هستند .

از این چهار بازی دو بازی شش امتیازی هستند ، مس کرمان که ۲۶ امتیازی و دوم جدول است و قشقایی شیراز که تا همین دو سه هفته گذشته صدرنشین رقابت های دسته اول بود و الان یکی از تعقیب کننده های خیبر برای قرار گرفتن در جمع مدعیان محسوب می شود .

مس کرمان هفته آینده در خانه پذیرای استقلال خوزستان است و ملوان هم در اهواز میهمان استقلال ملاثانی است ، این دو بازی برای خیبری که در خانه باید از حریف بوشهری خود شاهین شهرداری پذیرایی کنند بسیار حائز اهمیت خواهد بود زیرا در صورتی که خیبر پیروز شود و آن دو بازی هم نتایجش به گونه ای رقم بخورد که خیبری ها می خواهند این تیم خیلی زودتر از آنچه پیش بینی می شد به صدر نزدیک تر خواهد شد .

خاصیت لیگ دسته اول و بازی هایش همین است ، فاصله تیم ها نزدیک است و نتایج غیر قابل پیش بینی ، خیلی راحت تیمی در میانه های جدول با چند پیروزی پیاپی مدعی صعود می شود و صدرنشینان هم با یم شکست یا دو تساوی به زیر کشیده و میانه جدولی می شوند درست مثل مس کرمان ، استقلال خوزستان و البته قشقایی شیراز !

تیم های متوسط جدول رده بندی در شش هفت هفته ابتدایی لیگ حالا مدعی صعود شده اند و قشقایی صدرجدولی هم با شکست امروز و نتایج پرنوسان چند هفته اخیر هفتم جدول رده بندی است .

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فوتبال ایران بازی مس کرمان استقلال جدول رقابت نیم فصل اول شهرداری فوتبال بابل خیبرخرم آباد جدول رده بندی خیبری ها مس کرمان دسته اول بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!

فجر سپاسی شیراز در بازی بزرگ هفته بیست‌ونهم لیگ یک از سد خیبر گذشت و به صعود به لیگ برتر نزدیک شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدارهای هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

 

سایپا یک - چادرملوی اردکان 2

دریا کاسپین بابل یک - مس شهر بابک یک

داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر

خوشه طلایی ساوه یک - آریو اسلامشهر یک

شهرداری آستارا صفر - استقلال ملاثانی یک

مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر

فجر سپاسی شیراز 3 - خیبر خرم‌آباد صفر

نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر

نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر

تیم خیبر خرم‌آباد با وجود شکست سنگین برابر فجر سپاسی، با 64 امتیاز در صدر جدول ماندنی شد. چادرملوی اردکان نیز پس از سه تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را چشید و با 60 امتیاز، همچنان در رده دوم ایستاد. فجر سپاسی هم با غلبه بر صدرنشین، 58 امتیازی شد و در رتبه سوم باقی ماند.

نفت مسجدسلیمان نیز در خانه خود متوقف شد و با 55 امتیاز، در رتبه چهارم قرار گرفت. خوشه طلایی نیز با 16 امتیاز در قعر جدول حضور دارد. داماش گیلان و شاهین بندر عامری با 23 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم جای دارند. شهرداری آستارا و دریا کاسپین بابل هم با 24 و 23 امتیاز، رتبه‌های چهاردهم و پانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند.

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد