Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:27:33 GMT

دلیل تاخیر در واگذاری سرخابی ها چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۸۲۹۰

دلیل تاخیر در واگذاری سرخابی ها چیست؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما، حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: وزارت اقتصاد برای حل مشکل سرخابی‌ها سه گواهی صادر کرده است گواهی اول را سازمان امور مالیاتی صادر کرده مبنی بر این که این دو تیم ترتیبات بازپرداخت بدهی مالیات خود را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: گواهی دوم را هم سازمان خصوصی سازی صادر کرده است که تا فوریه ۲۰۲۲ این دو تیم وارد بورس شوند و گواهی سوم را هم وزیر اقتصاد صادر کرده که مجامع این دو تیم براساس آن تفکیک شده و به جای این که سه وزیر واحد در مجامع استقلال و پرسپولیس باشند دو وزیر در یک باشگاه و دو وزیر در باشگاه دیگر منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانزاده ادامه داد: با این حال و باوجود اینکه همراهی‌های بسیار، متأسفانه ایرادات AFC باقی مانده و به گفته AFC تأثیر مهمی که سهامداران یا مدیر یک باشگاه می‌تواند در یک دوره لیگ در باشگاه دیگر بگذارند پذیرفتنی نیست و باید این مشکل حتماً رفع شود و کنترل این باشگاه‌ها متفاوت باشند.

وی گفت: جدا کردن کنترل این باشگاه‌ها اتفاقی است که به زودی برای این دو باشگاه رخ نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سازمان خصوصی سازی فوتبال واگذاری سرخابی ها خصوصی سازی استقلال خصوصی سازی پرسپولیس حسین قربان زاده صادر کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مطابق رتبه بندی انجام شده توسط مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، در راستای اجرای تکالیف قانونی صدور مجوزها، وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات با کسب ۹ امتیاز از ۱۰ امتیاز، رتبه اول کشوری را از بین ۱۶ دستگاه اجرایی ارزیابی شده به دست آورد.

شاخص‌های مهم ارزیابی در این رتبه بندی، عبارت از: حذف مجوزهای کاغذی، رعایت شروط حذف شده، مراتب رد / صادر بدون شکایت، رد / صادر بدون تأخیر، درهای پشت بسته، اتصال کامل به درگاه ملی مجوزهای کشور و ارائه کامل مجوزها در درگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده بود.

وزارت ICT در راستای رعایت دو شاخص شروط حذف شده و اتصال کامل به درگاه ملی مجوزها، موفق به کسب امتیاز کامل ۱۰ از ۱۰ شد و در خصوص ارزیابی سایر شاخص‌ها نیز موفق به کسب حداکثر امتیاز ۹.۹ از ۱۰ امتیاز شد.

به طور کلی وزارت ICT، صادرکننده ۳۶ عنوان مجوز است که از این میزان، سازمان فناوری اطلاعات ایران مسئولیت صدور ۱۶ عنوان مجوز در حوزه‌هایی نظیر امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا)، مراکز داده، تاییدیه فنی نرم افزار و گواهی سلامت و احراز اصالت نرم افزار را به عهده دارد.

گفتنی است ۴۵ درصد مجوزهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می‌شود.

کد خبر 6097244 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد