Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مخابرات استان لرستان از تقویت و به روزرسانی تجهیزات و باتری‌های سایت مخابراتی جلگه پلدختر که ارتباطات روستاهای بخش معمولان را پوشش می‌دهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، قهر باران با سیستم‌های مخابراتی در روستاهای پلدختر به یکی از مشکلات همیشگی مردم تبدیل شده است به طوری که به محض شروع بارش باران کل سیستم‌های مخابراتی روستاهای محور افرینه، چولهول و زیودار قطع و شش هزار نفر مردم این مناطق از دسترس خارج می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چهار بارندگی که در فصل پاییز اتفاق افتاد هر چهار بار این روستاها برای ساعات طولانی از دسترس خارج شدند به طوری که در آخرین روز از فصل پاییز و ورود به زمستان 1400 در 24 ساعت در دسترس نبودند که در شب یلدا آنتن‌دهی این مناطق به مدار بازگشت ولی تا دو روز بعد از بارندگی‌ها هم همچنان دچار اختلال و قطعی‌های مکرر بود که  مردم این روستاها را به ستوه آورده است.

با توجه به تداوم ویروس کرونا و مجازی بودن تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و اینکه بیشتر خدمات‌رسانی‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود مردم این مناطق با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند که سبب شده به رغم خوشحالی برای بارش باران، مردم با ابری شدن هوا در این مناطق احساس ناراحتی کنند چون با هر بار بارش باران آنتن‌ها برای ساعات طولانی از مدار خارج می‌شوند و تا پایان بارش‌ها در دسترس قرار نمی‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم پنجم دی ماه در گزارشی با عنوان«روایت مشترکانی که با ابری شدن هوا از دسترس خارج می شوند»‌و«مخابرات ملزم به رفع مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای معمولان شد» به مشکل مخابراتی روستاهای بخش معمولان پرداخت که معاون مخابرات استان لرستان از تقویت تجهیزات تغذیه نیروی سایت جلگه که این روستاها را پوشش می‌دهد خبر داد. 

فضل‌الله داوودی معاون مخابرات لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر با بیان اینکه اختلالات و قطعی‌هایی که در بارندگی گذشته در سیستم‌های مخابراتی روستاهای محور افرینه و زیودار اتفاق افتاد به دلیل شرایط نامساعد جوی و قطعی برق در سایت TV جلگه بود چون جاده دسترسی این سایت مشکلاتی دارد و ما به راحتی نمی‌توانیم به سایت دسترسی پیدا کنیم به همین دلیل رفع خرابی آن طولانی می‌شود اظهار داشت: ضرورت دارد که جاده این سایت با مشارکت صدا و سیما و سایر اپراتورهایی که سرویس‌های ارتباطی را به مردم می‌دهند بهسازی شده تا دسترسی به سایت راحت‌تر شود، ما پیگیری می‌کنیم تا صدا و سیما پای کار بیاید و مخابرات هم اعتباری را برای ترمیم این مسیر اختصاص می‌دهد.

روایت مشترکانی که با ابری شدن هوا از دسترس خارج می‌شوند ‌مخابرات ملزم به رفع مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای معمولان شد

به روزرسانی دستگاه‌ها و باتری‌های سایت جلگه در کوتاه مدت

وی با اشاره به اینکه در کوتاه مدت دستگاه‌ها و باتری‌های سایت جلگه توسط مخابرات به روزرسانی می‌شود افزود: تجهیزات تغذیه نیروی سایت تقویت و علاوه بر آن شبکه برق سایت با همکاری اداره برق شهرستان پلدختر بهسازی و اکیپ‌های رفع نقص در شهرستان و یا مخابرات معمولان مستقر می‌شوند که امیدوارم موثر واقع شود.

معاون شرکت مخابرات لرستان عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که مدیرعامل مخابرات لرستان و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام داده اتصال فیبرنوری مسیر ویسیان تا پلدختر اخذ مجوز شده و تامین اعتبار آن صورت گرفته و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) نیز به عنوان پیمانکار انتخاب شده است و در حال پیگیری برای اخذ مجوز از راهداری برای استارت این پروژه هستیم که با اجرای این پروژه زیرساخت فیبر نوری شهر معمولان و روستاهای مسیر جاده به فیبر نوری متصل شده و کلیه قطعی های تلفن و اینترنت برطرف و بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت برای مردم منطقه معمولان و روستاهای محور افرینه و زیودار فراهم می‌شود.   

وی با اشاره به اینکه اگر اخذ مجوزات لازم برای شروع کار از راهداری انجام شود شش ماه برای اجرای فیبر نوری ویسیان تا پلدختر زمان نیاز است بیان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری صدا وسیما و شرکت توزیع برق مشکلات سایت TV جلگه را برطرف کنیم تا بتوانیم سرویس خوب و مطلوبی را به مردم و مشترکان ارائه دهیم تا شرمنده آنها نباشیم.

انتهای پیام/646/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دسترس خارج خارج می شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نباتی اظهار کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ لنگش تداوم دار در دست این گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش تشخیص داده شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: در عین حال گرفتن عکس از دست حیوان تحت بیهوشی در دستور کار قرار گرفت و طبق عکس اخذ شده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

وی گفت: با توجه به جوش خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج و نظر به طولانی بودن مدت عمل و مراقبت‌های خاص بعد از جراحی که ریسک بالایی دارد تلاش می‌شود تصمیم به این کار ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

نباتی ادامه داد: هر تصمیمی چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال خطرات و ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 6090689

دیگر خبرها

  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت