Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -بی ام و برای سومین سال متوالی پرفروش‌ترین  شرکت خودروسازی در سال ۲۰۲۱ شد.

به گزارش اتوموتیو نیوز، شرکت تسلا با فروش ۳۱۳ هزار و۴۰۰  خودرو پس از بی ام و پرفروش‌ترین شرکت خودروسازی در سال گذشته شد. گفته شده، پس از این خودرو مرسدس بنز، لکسوس و آئودی پرفروش‌ترین خودرو‌های آمریکا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل تقاضای بسیار و افزایش تولید خودروهای شرکت تسلا، تعداد فروش خودروهای این شرکت در سال جاری بالا رفته و ممکن است مقام اول  فروش را از آن خود کند. به طور کلی، حدود ۲.۲ میلیون وسیله نقلیه لوکس در سال ۲۰۲۱ فروخته شد (حدود ۱۴.۷ ٪ از کل)، به این معنی که سهم تسلا در حال حاضر حدود ۱۴ ٪ است.


بر اساس گزارش‌ها شرکت خودروسازی ایلان ماسک در رقابت با رقبای خود بیش‌ترین اتومبیل‌ را به بازارها جهانی عرضه کرده بود. البته برخی از کابران بر این عقیده هستند که تسلا به دلیل تفاوت‌هایی با شرکت‌های دیگر دارد یک برند ممتاز نیست.

بی ام و ۳۳۶ هزار و ۶۴۴ تسلا ۳۱۳ هزار و ۴۰۰ خودرو، لکسوس ۳۰۴ هزار و ۴۷۵ خودرو مرسدس بنز - ۲۷۶۱۰۲ آئودی ۱۹۶ هزارو ۰۳۸ خودرو را به فروش رسانده اند.

بیشتر بخوانید

تعداد فروش خودرو‌های تسلا در سال ۲۰۲۱ فاش شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت تسلا شرکت بی ام و پرفروش ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی