Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@22:03:08 GMT

ترفند‌هایی برای بزرگ دیده شدن بالکن

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۸۵۳۰

ترفند‌هایی برای بزرگ دیده شدن بالکن

بالکن‌ها فضای خارجی خانه هستند و به بیرون راه دارند، شما می‌توانید به آسانی این بخش از خانه را به فضایی زیبا و رویایی تبدیل کنید.

خبرگزاری میزان _ نمناک نوشت: بالکن شاید آرامش بخش‌ترین فضایی باشد که می‌توانید در خانه از آن استفاده کنید، زیرا به بیرون راه دارد و هر زمان که احساس کردید اکسیژن نیاز دارید و کمی آرامش می‌خواهید و قصد دارید از طبیعت لذت ببرید، می‌توانید داخل بالکن این کار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرون خانه را به محیط داخل خانه بیاورید

منظور ما این است که بالکن را طوری طراحی کنید که فضای بیرون از خانه، از داخل خانه هم مشخص باشد. به عنوان مثال می‌توانید در‌های بزرگ و کشویی داخل بالکن قرار دهید که از داخل هم بتوانید بیرون را ببینید. انجام این کار باعث می‌شود که بالکن و محیط داخل خانه، یکی شود. همچنین برای این که فضای داخل خانه هم از بیرون مشخص نباشد، می‌توانید از گیاه‌های بلند یا پرده‌های مخصوص استفاده کنید.

بالکن را به کار بگیرید

حتما باید بالکن را به محلی برای بازی بچه‌ها تبدیل کنید.

می‌توانید داخل آن صندلی هم بگذارید و عصر‌ها داخل آن چای بخورید.

یا بالکن را به محلی تبدیل کنید که در آن یک کار خاص انجام می‌دهید و سعی کنید وسایل مربوط به آن را داخل بالکن بگذارید.

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند که ماشین لباسشویی را داخل بالکن قرار دهند که قطعا این کارهم بسیار جذاب است.

همچنین می‌توانید گوشه بالکن قالیچه بیاندازید و آن را محلی برای مدیتیشن کنید.

دکوراسیون خوب را فراموش نکنید

حتما از رنگی برای دیوارِ بالکن، صندلی‌ها یا کف بالکن استفاده کنید که رنگ‌های روشن تری هستند و تمیز به نظر می‌رسند. خیلی با رنگ‌های مختلف، بالکن را شلوغ نکنید. طرح وسایلی مثل صندلی‌ها یا میز که داخل بالکن استفاده می‌کنید، نباید خیلی شلوغ باشند.

بهترین گزینه وسایل چوبی هستند.

از یک قالیچه با طرح خیلی ساده و معمولی کمک بگیرید.

از اکسسوری‌های مربوط به باغچه یا گلدان ها، سبد‌های آویز یا گل و گیاهی که به دیوار چسبیده می‌شوند استفاده کنید تا فضای گرم و پر از ارتعاش و انرژی مثبت داشته باشید.

محلی برای نشستن را فراموش نکنید

بله شما می‌توانید یک محل راحت برای نشستن در بالکن در نظر بگیرید، عصر‌ها به آن جا بروید و تمام اقدامات مهم را در آن به انجام برسانید. سعی کنید از میز و صندلی کوچک استفاده کنید تا فضای بالکن بزرگتر نشان داده شود و راحت‌تر داخل آن رفت و آمد کنید.

استفاده از گیاهان را فراموش نکنید

حتما می‌توانید گیاهان را داخل بالکن قرار دهید و فضا را مطبوع‌تر کنید. اگر بالکن خیلی کوچکی دارید، از گیاهانی استفاده کنید که داخل سبد‌های آویز هم مشکلی برای شان پیش نمی‌آید و به خوبی رشد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: چه نکاتی را در هنگام خرید میز ناهارخوری باید رعایت کرد؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دکوراسیون بالکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دکوراسیون بالکن استفاده کنید داخل بالکن داخل خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاب پشت نقاب

  اما حالا با اندکی تأمل و سنجیدن جوانب دیگر مسأله، می‌توانم هم با بله پاسخ دهم و هم با خیر.تغییر دادن من قبلی هیچ‌وقت غیر‌ممکن نیست، اشتباه ‌هم نیست فقط ممکن‌ است گاهی درست پیش نرود که در این صورت‌،اصلا جای نگرانی نیست.بعضا نوجوانان و کودکانی‌ را می‌بینیم که برای ورودبه جمع دوستان‌شان ازعلایق وسلایق شخصی خودچشم‌پوشی می‌کنندوبه خود واقعی‌شان پشت پا می‌زنند. حتی شاید خود را انکار کنند و خیال‌پردازی‌های‌شان را برای دیگران واقعیت جلوه دهند.این فرآیندها تحت شرایطی صورت می‌‌گیرد که هویت خود را گم کرده باشیم و به‌دنبال اندکی توجه، هر دری را بکوبیم!فقدان هویت چیزی نیست جزیک حفره‌ توخالی‌،درون ما! چیزی ‌است که تا به خودمان از بیرون نگاه نکنیم، نمی‌توانیم جای درستش را حدس بزنیم و سعی داریم با هیچ و پوچ اطراف پرش کنیم...
پس قدم اول برای تغییر، توجه گدایی کردن نیست، بلکه یک قدم از خود بیرون رفتن است.زمانی که از بیرون به خودمان نگاه می‌کنیم، با یک فرد جدید روبه‌رو خواهیم شد، فردی که نیاز به کمک دارد اما در عین حال، می‌داند چه می‌خواهد و برای جلب‌نظردیگران خود را پشت نقاب‌های مختلف حبس نمی‌کند. به عبارتی؛ او به خود ارزش می‌دهد.آزادانه می‌گردد و آنچه می‌خواهد راپیدا می‌کند،هرآنچه‌ که درونش را غنی و غنی‌تر کند. 

دیگر خبرها

  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • نقاب پشت نقاب
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد