Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، را شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید سلیمانی اسطوره‌ای واقعی در تاریخ کشور است. سید محمود رضا آقامیری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به‌ ضرورت تبیین «مکتب حاج قاسم» در جهت حل مشکلات کشور، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یک اسطوره واقعی تاریخ کشور برشمرد و گفت: بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی در شرایطی که دشمن جنگ نرم را علیه کشورمان به راه انداخته است، نیاز به حفظ اسطوره‌های واقعی تاریخ کشور را در راستای مقابله با این تهدید بزرگ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    شخصیت جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی بر شخصیت جامع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تأکید کرد و افزود: شهید سلیمانی به دلیل جامعیتی که داشت از این الگوهاست، وظیفه‌ داریم در هر مسئولیتی، این الگو‌ها را به نسل‌های آینده معرفی کنیم.     شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، یک مرد در تراز انقلاب است و مجاهدت‌های ایشان در تاریخ ماندگار خواهد شد آقا میری با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیتی در تراز انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ایشان یک مرد در تراز انقلاب است و مجاهدت‌های شهید سلیمانی در تاریخ ماندگار خواهد شد.             رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی، انقلابی‌گری را از ابعاد ساختار چندبعدی شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و اظهار داشت: عمل‌گرایی، تَدین و... از دیگر ابعاد شخصیت برجسته سردار دل‌هاست.   بیشتر بخوانید: همایش بزرگ یاران سلیمانی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران در برج میلاد آغاز شد بالگرد‌های نوساز بل ۲۱۲ در خدمت هواناجا + عکس جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان از توانمندی نیرو‌های مسلح هراس دارند

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: سید محمود رضا آقامیری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تراز انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

سردار چهارباغی خاطره‌ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیرو‌های مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی‌کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند»؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت: چرا بیدارم نکردید؟! دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیرو‌های خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم: اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه‌های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی‌گذارم جایی بروند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند