Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق، ضمن ابراز تأسف از تصویب نشدن طرح فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه، گفت: همکاران قوه قضائیه از پر تلاش ترین و محروم‌ترین قشر جامعه در مجموعه کارکنان دولت هستند.

وی تاکید کرد: توجه به معیشت کارکنان همواره مورد توجه مسئولین دستگاه قضائی بوده و حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، از نخستین روز مسئولیت خود، همواره بر این موضوع تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدق با اشاره به ابراز ناراحتی رئیس قوه قضائیه از عدم تصویب طرح طرح فوق العاده خاص کارکنان دستگاه قضا در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری رئیس عدلیه برای جبران این موضوع خبر داد و گفت: در روزهای اخیر با پیگیری‌های رئیس قوه قضائیه، هماهنگی‌هایی در این زمینه با دولت انجام شد. به ویژه رئیس جمهور قول مساعد دادند که این موضوع به نحوی جبران شود.

معاون اول دستگاه قضا تاکید کرد: به اطلاع همکاران قضائی خود در سراسر کشور می‌رسانم که به زودی و با تحقق این وعده‌ها از سوی دولت، خبرهای خوشی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح تسری کارکنان قوه قضائیه فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه محمد مصدق افزایش حقوق کارکنان قوه قضائیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت