Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، احتمالا عبارت برازنده برای توصیف فوتبال امارات، «سرزمین عجایب» است. فوتبال ملی و باشگاهی این کشور در طول چند دهه گذشته با وجود تزریق فراوان پول هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشته است. لیگ باشگاهی امارات هم در پایین‌ترین سطح فنی ممکن دنبال می‌شود و شما نمود این ضعف را در هر بار رویارویی نمایندگان این کشور با تیم‌های ایرانی به وضوح می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد تند کارشناس اماراتی از نوراللهی | ناکامی شباب الاهلی تاوان انتخاب اشتباه لژیونرهای با سطح پایین بود

به هر حال بعد از حدود ۱۰ سال استفاده از یک نام جعلی و توخالی برای لیگ امارات، با تغییر اسم این مسابقات دوباره پای بازیکنان ایرانی به باشگاه‌های امارات باز شده و باز شاهد قضاوت‌های عجیب و غریب و ضدو نقیض اهالی فوتبال این کشور هستیم.

هم‌اکنون احمد نوراللهی و مهدی قائدی ۲ بازیکن ایرانی شاغل در امارات هستند که هر دو برای الاهلی توپ می‌زنند. داستان این است که این دو نفر اگر یک روز خوب باشند، تا سطح بزرگان تاریخ فوتبال جهان بالا می‌روند و اگر یک روز خوب نباشند، به‌طور کامل ترور شخصیت می‌شوند. مثلا باخت اخیر الاهلی برابر الجزیره در چارچوب سوپرکاپ، بار دیگر به بهانه‌ای برای حمله رسانه‌های اماراتی به ۲ لژیونر ایرانی تبدیل شده است.

به‌عنوان مثال یکی از کارشناسان تلویزیونی این کشور پرسیده: «چرا باید بازیکن سطح پایینی مثل نوراللهی در لیگ امارات فیکس باشد؟» فراموش نکنید نوراللهی که ستاره فیکس تیم ملی ایران است، هفته گذشته بعد از گلزنی به الظفره از سوی همین دوستان به‌عنوان «پیرلو» ملقب شد، اما گویا در فوتبال امارات فاصله بین صفر تا صد از هر جای دیگری کمتر است!

کد خبر 648750 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود