Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قاسم جعفروند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سالجاری میزان ۴۱۳ تن انواع آبزیان زنده خوراکی و زینتی، خرچنگ، شاه میگو، خوراک و مکمل خوراک ماهی از مرز جلفا و نوردوز استان آذربایجان شرقی به کشورهای همسایه صادر شده است.

وی افزود: بر مبنای آمار گمرک استان، میزان صادرات از مرز نوردوز ۴۱۲ تن و از مرز جلفا ۳۵۰ کیلوگرم شامل انواع محصولات شیلاتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفروند گفت: عمده صادارت بخش آبزیان آذربایجان شرقی را در ۶ ماهه اول سال‌‍جاری ۱۲ هزار قطعه آبزیان زینتی و بیش از ۳۰۰ تن خوراک ماهی و مکمل خوراک ماهی به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: با مقایسه میزان صادرات شش ماهه سالجاری با سال گذشته، میزان صادرات حدود ۲ برابر نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش داشته است و با توجه به اینکه بیشتر حجم صادرات از استان در ۶ ماهه دوم سال اتفاق می افتد، پیش بینی می شود میزان صادرات امسال به میزان قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: امیدواریم روند افزایش صادرات محصولات شیلاتی در سالهای آتی نیز ادامه داشته و شاهد ارزآوری بیشتری به کشور باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس شیلات جلفا نوردوز صادرات خوراک ماهی مکمل خوراک ماهی میزان صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد