Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه در نظر داریم یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تعمیر و فروش انواع مختلف از دستگاه های تصفیه آب را به شما معرفی کنیم ولی قبل از آن بیایید به برخی از مهمترین دلایل خرابی این دستگاه ها پرداخته و راهکارهای لازم برای افزایش طول عمر مفید آنها بپردازیم.

به گزارش برنا، نیازمند خدمات تعمیر دستگاه تصفیه آب هستید؟ زمان تعویض فیلتر تصفیه آب کی است؟ در ادامه در نظر داریم یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تعمیر و فروش انواع مختلف از دستگاه های تصفیه آب را به شما معرفی کنیم ولی قبل از آن بیایید به برخی از مهمترین دلایل خرابی این دستگاه ها پرداخته و راهکارهای لازم برای افزایش طول عمر مفید آنها بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش های بعدی همچنین به انواع فیلترهای به کار رفته در این دستگاه ها اشاره کرده و در نظر داریم زمان تعویض آنها را مورد بحث قرار می دهیم. لازم به ذکر است که بسیاری از خرابی مربوط به این دستگاه ها به خرابی فیلترهای موجود در آنها مربوط است.

راهنمای جامع تعمیر دستگاه تصفیه آب

در صورت بروز هرگونه خرابی در دستگاه تصفیه آب، حتما با افراد کاربلد و متخصص در تماس باشید. در این صورت می توانید از کیفیت نهایی  عیب یابی و تعمیر مطمئن باشید. متاسفانه سودجویان بسیاری هستند که با ترفندهای گوناگون خدمات ناقص ارائه می دهند. برخی از شرکت های نامعتبر، به منظور کسب سود بیشتر معمولا عیب یابی دقیق انجام نمی دهند و این امر سبب می شود در کوتاهترین مدت زمان گرفتار خرابی مجدد در این دستگاه باشیم.

10 مشکل رایج دستگاه های تصفیه آب

مهمترین مشکلات ایجاد شده در دستگاه های تصفیه آب شامل چیست؟ از رایج ترین خرابی و ایراد ایجاد شده در این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد:

دستگاه کار نمی کند دستگاه دچار نشتی شده است آب خروجی دستگاه کم است طعم آب خروجی از دستگاه مطبوع نیست اب از دستگاه سر ریز می شود صداهای عجیب و غریب از دستگاه شنیده می شود آب منتقل شده به فاضلاب زیاد است دستگاه به شدت داغ می شود آب خروجی در کتری رسوب می کند دستگاه اتصال برق دارد

برای تعمیر هر یک از خرابی های یاد شده در ابتدا باید علل آن شناسایی شود. افراد کاربلد در این حوزه می توانند به راحتی، با استفاده از دستگاه های نوین، خرابی موجود را شناسایی کنند و بهترین روش برای تعمیر را در اولویت قرار دهند.

تعویض فیلتر تصفیه آب

تعویض فیلتر های موجود در دستگاه تصفیه آب را جدی بگیرید. با تعویض فیلتر تصفیه آب می توانید برای مدت زمان طولانی از کارایی این دستگاه بهره مند باشید. از رایج ترین فیلترهای به کار رفته در این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد:

فیلتر پلی پروپیلن 5 میکرون PP فیلتر کربن گرانول UDF فیلتر کربن بلاک CTO فیلتر پست کربن فیلتر ممبران فیلتر مینرال فیلتر قلیایی کننده آب فیلتر فرابنفش لامپ یووی UV فیلتر اکسیژن ساز

قابل ذکر است که فیلترهای موجود یک بار مصرف هستند و هرگز نمی توانید با شستن آنها، دوباره از این فیلترها استفاده کنید. برای تعویض فیلتر تصفیه آب، اقدامات لازم را به افراد کاربلد بسپارید.

زمان تعویض فیلترهای مختلف دستگاه تصفیه آب

نام 

مرحله فیلتراسیون

زمان تعویض

فیلتر پلی پروپیلن 5 میکرون PP

1

بین 4 تا 6 ماه

فیلتر کربن گرانول

2

بین 4 تا 6 ماه

فیلتر کربن بلاک

3

 بین 4 تا 6 ماه

فیلتر ممبران 

4

 بین 12 تا 18 ماه

فیلتر پست کربن

5

بین 12 تا 18 ماه

فیلتر مینرال

6

 بین 12 تا 18 ماه

فیلتر قلیایی

7

 بین 12 تا 18 ماه

فیلتر اشعه فرابنفش

8

تا زمانی که لامپ آن نسوزد

         

عوارض تعویض کردن به موقع

اگر در زمان مشخص فیلترهای دستگاه تصفیه آب تعویض نشود در این صورت گرفتار عوارض جدی آن خواهید بود. در بخش قبل سعی کرده ایم زمان مشخصی را برای تعویض هر یک از فیلتر ها در اختیار شما قرار دهیم. هر دستگاهی دارای عمر مفید است و اگر اقدامات لازم برای تعویض فیلتر به موقع انجام نشود در این صورت طول عمر مفید دستگاه کاهش می یابد. هزینه ای که برای تعویض فیلتر پرداخت خواهید کرد در مقایسه با خرابی یک قطعه از دستگاه بسیار ارزان است. با تعویض به موقع فیلترها می توانید از اشباع آنها جلوگیری کنید. این امر در کیفیت آب آشامیدنی به دست آمده نیز بسیار مهم است.

 سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب به شما اجازه می دهد که از خرابی جزیی ایجاد شده در این دستگاه در اسرع وقت آشنا شوید. این امر از ایجاد خرابی های شدید در دستگاه جلوگیری می کند. سرویس دوره ای این دستگاه را زیر نظر افراد کاربلد انجام دهید.

هزینه ی تعمیر دستگاه آب

هزینه ی  تعمیر دستگاه تصفیه آب  یک مقدار ثابت نیست و با توجه به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. باید عیب یابی دقیق صورت گرفته شود تا متناسب با آن بتوان هزینه ی مشخصی را در نظر گرفت. قبل از انجام هر گونه اقدام تعمیر، سعی کنید برآوردی از هزینه ها را به دست آورید. برخی از سودجویان معمولا هزینه ی بسیار کمتری برای تعمیر درخواست می کنند تا از طریق توجه افراد را به دست آورند. به همین دلیل عاقلانه تصمیم بگیرد. با انتخاب یک شرکت معتبر و شناخته شده می توانید از کیفیت تعمیر مطمئن باشید. از جمله عوامل موثر در قیمت تعمیر دستگاه تصفیه آب می توان موارد زیر را نام برد:

خرابی ایجاد شده برند و مدل دستگاه تصفیه آب مدت زمان تعمیر بهره مندی از خدمات تعمیر در محل تعویض قطعه ی خراب شده

بهترین مرکز تعمیر دستگاه تصفیه آب

در حال حاضر شرکت های مختلفی در حوزه ی تعمیر و تعویض فیلتر دستگاه های تصفیه آب فعالیت دارند. هر یک از آنها نیز متناسب با تخصص خود، هزینه ی متفاوتی را برای عیب یابی درخواست می کنند.  یک مرکز معتبر، برای تعمیر گارانتی لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد. در زمان تعمیر سعی کنید اطلاعات لازم برای جلوگیری از خرابی مجدد به دست آورید.

لازم به ذکر است اگر اصول نگهداری و استفاده از این دستگاه ها را به خوبی در اولویت قرار ندهید، در این صورت به طور مکرر گرفتار خرابی بخش های مختلف آن خواهید بود. متناسب با برند دستگاه تصفیه آب سعی کنید دستورالعمل های لازم برای استفاده از آن به خوبی بدانید. زمان تعویض فیلترها را نیز فراموش نکنید.

خدمات شرکت آبگونه

با انتخاب شرکت آبگونه می توانید از کیفیت تعمیر دستگاه تصفیه آب به طور کامل راضی باشید زیرا این شرکت برای عیب یابی، گارانتی تعمیر را در اختیار شما قرار داده است. شرکت آبگونه با بهره مندی از یک تیم کاملا حرفه ای و کاربلد مفتخر آن است که توانسته در همه ی این سال ها با ارائه ی خدمات عالی در فروش و تعمیر این نوع از دستگاه ها، در اولویت شما باشد. از مهمترین مزیت بهره مندی از خدمات تعمیر این شرکت می توان موارد زیر را نام برد:

کیفیت عالی قیمت مناسب تعمیر دریافت گارانتی تعمیر خدمات تعمیر در محل دریافت مشاوره ی رایگان

همکاران این مجموعه راهکار و رهنمودهای لازم برای افزایش طول عمر دستگاه در اختیار شما قرار خواهند داد. اگر قطعه ای خراب شود، ابتدا اقدامات تعمیر در اولویت قرار می گیرد. به منظور جلب رضایت شما نیز در صدد هستند که هزینه ی مناسبی را درخواست کنند. در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشاهده ی هر یک از عوامل یاد شده در این بخش، می توانید از خدمات این شرکت بهره مند شوید. خدمات سرویس دوره ای و نصب نیز توسط این شرکت انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصفیه آب دستگاه تصفیه آب تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب تعویض فیلتر تصفیه آب دستگاه های تصفیه آب اختیار شما قرار زمان تعویض فیلتر دستگاه ها افراد کاربلد دستگاه ها خدمات تعمیر فیلتر کربن برای تعمیر ایجاد شده عمر مفید عیب یابی ی تعمیر طول عمر هزینه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود