Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@20:11:10 GMT

عملکرد "وتعاون" در کسب سود عملیاتی

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۹۴۰۳

عملکرد 'وتعاون' در کسب سود عملیاتی

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفت: در سال جاری در حوزه سود عملیاتی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. اگرچه سال گذشته نیز توانستیم سود خیلی خوبی را تولید کنیم. یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت، اظهار کرد: بعد از تلاش همکاران توانستیم از بازار پایه زرد به بازار دوم فرابورس ارتقا پیدا کنیم؛ در واقع این موضوع، موفقیتی بود که با حمایت سهامداران و تلاش همکاران به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درخصوص سودآوری شرکت افزود: در سال جاری در حوزه سود عملیاتی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. اگرچه سال گذشته نیز توانستیم سود خیلی خوبی را تولید کنیم. در سال گذشته بخشی سود عملیاتی، بخشی سود ناشی از فعالیت‌های سرمایه گذاری بود که امسال در ۶ ماهه سال جاری حتی سود بخش عملیاتی ما نسبت به سال ۹۹ بهتر بود.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون ادامه داد: برنامه‌های ما از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در بیشتر برنامه‌ها از هدف مان جلوتر هستیم. در برنامه‌های بلندمدتی که داریم شرکت بیمه تعاون در همان راستا گام بر می‌دارد.
مظلومی درخصوص مزیت رقابتی شرکت بیمه تعاون بیان کرد: چیزی که ما در بیمه تعاون به عنوان مزیت رقابتی تعریف کردیم سرعت پرداخت خسارت است که ما به این مهم دست پیدا کردیم و این باعث شده که در حال حاضر بالاترین رضایت بیمه گذاران را در صنعت بیمه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه تعاون به یکی از شرکت‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت بیمه تبدیل شده و مسیری که من می‌بینم مسیر موفقیت بوده و تصورمان این است که در طولانی مدت شرکت بیمه تعاون را در قله صنعت بیمه می‌بینیم.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در پایان گفت: در شرکت بیمه تعاون هدف ما حفظ ارزش‌هایی است که از تمام ذینفعان حمایت می‌کند. ذینفعان ما سهامداران، کارکنان، بیمه گذاران و مشتریانی هستند که در نهایت با شبکه گسترده و منسجم موجود در کشور باید طوری شرکت را اداره کنیم که بتوانیم رضایت همه ذینفعان را به دست آوریم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت بیمه تعاون عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 بیمه شرکت بیمه شرکت بیمه تعاون مدیرعامل شرکت سود عملیاتی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه