Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت صادرات گازپروم روسیه و شرکت بوتاس ترکیه قرارداد جدیدی به مدت ۴ سال برای تامین ۵.۷۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال از طریق خط لوله گاز ترکیش استریم امضا کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، شرکت صادرات گازپروم روسیه و شرکت بوتاس ترکیه قرارداد جدیدی به مدت 4 سال برای تامین 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

75 میلیارد متر مکعب گاز در سال از طریق خط لوله گاز ترکیش استریم امضا کردند.

شرکت صادرات گازپروم و بوتاس در تاریخ 30 دسامبر چندین توافقنامه را در مورد همکاری در زمینه تامین گاز و استفاده از زیرساخت های حمل و نقل گاز امضا کردند.

این شرکت گفت: یک قرارداد جدید و ویژه نیز برای عرضه گاز طبیعی به بوتاس از اول ژانویه 2022 امضا شده است. این قرارداد مربوط به تامین سالانه 5.75 میلیارد متر مکعب گاز از طریق خط لوله گاز ترکیش استریم به مدت 4 سال می شود.

تصمیم روسیه برای کاهش وابستگی اروپا به گازپرومروسیه فروش گاز به ترکیه از طریق بستر الکترونیکی را آغاز کرد

پیشتر گزارش شده بود که ترکیه و گازپروم روسیه در حال مذاکره برای افزایش صادرات گاز به این کشور هستند.

بر اساس این گزارش، طی 11 ماه اول سال 2021، این شرکت 83.7 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2020 به ترکیه گاز رسانی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه اخبار روسیه ترکیه اخبار روسیه امضا کردند صادرات گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان اصولی بعد از بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از پس فردا کارمان را برای جام جهانی فوتسال شروع می کنیم. با توجه به نظر شمسایی لیگ تا چند هفته برگزار می شود و طبق فیفادی ها برای تیم ملی فوتسال بازی در نظر می گیریم.

وی در مورد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در خدمت شمسایی خواهیم بود و قرارداد تمدید می شود. بدهی از سال گذشته باقی مانده که به خاطر آخر سال پرداخت نشد اما کارهایش انجام می شود.

اصولی در مورد اینکه به تیم ملی فوتسال هم حواله خودرو داده می شود یا خیر گفت: نه این طور نیست البته حواله خودرو را که ما نمی دهیم اما در چارچوب تعریف شده پاداش در نظر می گیریم.

رئیس کمیته فوتسال در مورد اینکه سخنگوی شورای شهر مشهد از انتقال پرپسولیس به مشهد صحبت کرده گفت: من در جریان صحبت سخنگوی شورای شهر مشهد در مورد انتقال پرسپولیس نیستم.

برای مشاهده کامل صحبت های اصولی فیلم زیر را ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء