Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:33:14 GMT

جوی پایدار بر اغلب نقاط خراسان شمالی حاکم است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۹۸۷۸

جوی پایدار بر اغلب نقاط خراسان شمالی حاکم است

علیرضا گلرخ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق پیش بینی سامانه‌های هواشناسی، وضعیت آب و هوا استان تا چهار شنبه پایدار، آفتابی و گاهی نیمه ابری خواهد بود.

سرپرست اداره تحقیقات کاربردی هواشناسی خراسان شمالی ادامه داد: تا روز چهار شنبه دمای هوا بین یک تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت.

وی افزود: کمینه دما برای استان طی این مدت منفی ۴ درجه سانتیگراد و بیشینه دما ۱۶ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلرخ بیان داشت: با توجه به این موارد عدم حضور طولانی مدت افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و ریوی در فضای باز به ویژه در اوایل صبح توصیه می‌شود.

کد خبر 5395387

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی خراسان شمالی افزایش دما قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها شهید گمنام ایام فاطمیه کرمانشاه خسارات سیلاب سیلاب تشییع شهدا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام و پایدار در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، راضیه پیله وران برای فردا هفتم اردیبهشت جوی آرام و پایدار را در استان پیش بینی کرد و گفت: در این مدت دما‌های بیشینه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در روز‌های شنبه و یک شنبه نیز با توجه به حاکمیت شرایط ناپایدار در استان برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب علاوه بر افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد تا بازه نسبتا قابل ملاحظه در برخی مناطق، بارش‌های خفیف و پراکنده قابل پیش بینی است.

به گفته کارشناس هواشناسی استان در این مدت دما‌های کمینه و بیشینه تغییر محسوسی نخواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی جو پایدار در استان سمنان
  • جوی آرام و پایدار در لرستان
  • پیش بینی جو پایدار در سمنان
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است