Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:43:06 GMT

۷۰۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان بوشهر ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۷۹۹۲۶

۷۰۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان استان بوشهر ایجاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا میری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اشتغال را یکی از مهمترین نیازهای مددجویان عنوان کرد و اظهار داشت: اشتغال و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر به تلاش‌های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال برای مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا طرح‌های مهم و متنوعی در نقاط مختلف اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مهمترین اقدامات به طرح‌های هدایت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی از طریق مؤسسات و پرداخت تسهیلات بانکی اشاره کرد و افزود: مددجویان از طریق راهبر شغلی دیگر دغدغه تأمین تجهیزات و مواد اولیه و همچنین فروش محصولات خود را ندارند.

میری از ایجاد دو هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای نیازمندان جویای کار در قالب طرح راهبری شغلی طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال این عدد به بیش از سه هزار و ۳۰۰ طرح افزایش یابد.

وی با اشاره به اجرای این طرح‌ها در زمینه دامپروری، خدمات، صنایع دستی، صنایع کوچک، کشاورزی، تولید فرش و گلیم و… خاطرنشان کرد: طرح راهبری شغلی در موفقیت و توسعه اشتغال نیازمندان نقشم هم و اساسی دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: راهبران شغلی تجهیزات و مواد اولیه هر شغلی را آماده کرده و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند و سپس محصولات تولید شده را از مددجو تحویل و به فروش می‌رسانند که مددجویان از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون دو هزار و ۸۵ فرصت شغلی ایجاد شده که با تحقق ۸۸ درصدی برنامه به رتبه دوم کشوری دست یافتیم افزود: از ابتدای سال تاکنون این نهاد توانسته است بیش از هفت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کند و امید است با برنامه ریزی مناسبی که صورت گرفته تا پایان امسال این عدد به بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی برسد.

کد خبر 5395384

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضا میری بوشهر قاسم سلیمانی ویروس کرونا بوشهر دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه عکس استانها شهید گمنام ایام فاطمیه کرمانشاه خسارات سیلاب سیلاب تشییع شهدا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا فرصت شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی