Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عظیمی میرآبادی با اشاره به اینکه برای ارزیابی دقیق نسبت به عملکرد وزارت ارشاد به زمان بیشتری نیاز است تأکید کرد وعده‌های وزارت ارشاد به جامعه هنری، دلگرم‌کننده است.

مهدی عظیمی‌ میرآبادی، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به عنوان یک سینماگر آنچه که در حوزه‌های مختلف از جمله توجه به ارزش‌های انقلاب انتظار دارم عملکرد مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش‌های مختلف اعم از سینما، تئاتر و موسیقی قابل دفاع است و می‌توان نمره قبولی به آن داد و امیدوارم وزیر ارشاد وعده‌هایی که داده را عملی کند و نتیجه مثبت و مفید آن را برای جامعه فرهنگی و هنری شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی‌ میرآبادی خاطرنشان کرد: به نظر من برخی انتصابات صورت گرفته قابل توجیه و خوب است اما در برخی موارد باید انتخاب‌ها برای مردم و اهالی سینما شفاف‌سازی شوند چراکه دلیل برخی انتصابات در هاله‌ای از ابهام است و با توجه به اینکه یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم صراحت و شفافیت در عملکرد است، به نظر من توضیح درباره برخی انتخابات صورت گرفته در بین مدیران لازم است.

وی افزود: شفاف‌سازی در هر زمینه‌ای احترام به مردم است و قطعاً اگر توضیحات ارائه شده قانع‌کننده باشد مردم نیز با دولت در بخش‌های مختلف همراه خواهند شد. به طور قطع شفافیت و صراحت که لازمه اقدامات مختلف در همه بخش‌هاست پشتوانه قوی‌تری برای دولت به وجود می‌آورد و در حال حاضر به نظر من برخی انتصابات صورت گرفته در حوزه مدیریت سینما نیاز به توضیح کرد.

این تهیه‌کننده در پایان تأکید کرد: به‌طور کل باید بگویم که برای قضاوت درباره عملکرد دولت سیزدهم در عرصه فرهنگ و هنر کمی زود است و باید به این دولت زمان بدهیم چراکه تحول و تغییر در عرصه فرهنگ با تصمیمات آنی و سرعت بالا رخ نمی‌دهد و برخی مواقع برای ارزیابی تأثیر یک اقدام فرهنگی به سال‌ها زمان نیاز است اما من نسبت به عملکرد وزارت ارشاد نگاه مثبتی دارم و قول‌ها و وعده‌هایی که وزیر ارشاد و معاونان وی به هنرمندان داده‌اند، بسیار دلگرم‌کننده است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینمای دفاع مقدس فرهنگ و هنر انقلاب وزارت فرهنگ و ارشاد تئاتر موسیقی فرهنگی و هنری دولت انتخابات وزارت ارشاد جامعه دولت وزارت ارشاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنا مهدی عظیمی میرآبادی محمدمهدی اسماعیلی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۷۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر