Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر عرب عامری گفت: هفت هزار خانوار روستایی فاقد گاز در سطح استان سمنان از سهمیه نفت سفید و گاز مایع بهره‌مند می‌شوند، که از طریق ۹۰ فروشندگی، سوخت مایع این روستاها تامین می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت‌ ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه هفت هزار خانوار روستایی فاقد گاز  در سطح استان از سهمیه نفت سفید بهره مند می شوند، گفت: حدود ۱۲۰ روستا در سطح استان سمنان فاقد نعمت گاز طبیعی هستند که از طریق  ۹۰ فروشندگی، سوخت مایع این روستا ها تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه حدود ۶۰ درصد روستاهای فاقد گاز در شرق استان قراردارند، اذعان کرد: معیار سهمیه بندی نفت سفید براساس متوسط سال های قبل است و در صورت برودت هوا سهمیه مازاد تعلق خواهد گرفت  و همچنین برای سهولت کار بازه زمانی ۴۵ روزه درنظر گرفته شده است.

مدیر شرکت‌ ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود بیان کرد:  کالابرگ نفت سفید در کار نیست و دریافت نفت سفید از طریق ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی انجام می‌شود و در توزیع سوخت سفید هیچ مشکل و کمبودی در استان وجود ندارد.

عرب عامری تصریح کرد: با استقرار میز خدمت در روستاهای دور افتاده شهرستانهای بیارجمند و میامی و برخی دیگر از روستاهای شهرستاهای دامغان و مهدی شهر و تلاش نواحی و کارکنان بسیجی منطقه، کار ثبت خانواده ها در مناطق گاز رسانی نشده استان درسایت https://newtejaratasan.niopdc.ir انجام شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه شاهرود اظهار کرد: توزیع فرآورده از مرحله ثبت درخواست توسط متقاضی، بررسی و  تائید درخواست تا دریافت سوخت به صورت کاملا الکترونیکی انجام شده و سهمیه در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ و خانوارها از طریق پوزهای مستقر در فروشندگی‌های معرفی شده نسبت به برداشت سهمیه خود اقدام می کنند.

به گفته عرب عامری توزیع گاز مایع هیچ محدودیتی ندارد و امکان توزیع مازاد بر نیاز هم وجود دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سطح استان عرب عامری نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

رضا اصغری سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شده که در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری انجام گرفته بود، افزود: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکان از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز پارسال ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: پارسال در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده که البته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی