Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدهادی سیدفضلی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سقف و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه شهریه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق بانک‌های قرض الحسنه رسالت و مهر ایران افزایش یافته است، گفت: دانشجویان می‌توانند از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی  ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کاردانی تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۲۴ ماهه، کارشناسی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه، کارشناسی ارشد تا سقف۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه، دکتری تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۳۶ ماهه و با نرخ کارمزد ۲ الی ۳ درصد از تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی تسهیلات با هزینه متقاضی مشمول بیمه عمر مانده بدهکار خواهد بود، اظهار کرد: افزایش تسهیلات فوق صرفاً به‌دلیل ایجاد امکان پوشش کامل شهریه بوده تا دانشجویان بدون دغدغه برای پرداخت شهریه با آرامش خاطر به تحصیلات تکمیلی بپردازند.

 سیدفضلی تاکید کرد: تمامی فرآیندهای مربوط به اخذ تسهیلات بانکی به صورت مکانیزه و  غیرحضوری در بستر وب و از طریق سامانه‌ آموزشی دانشگاه و سامانه ساجد به آدرس https://.sajed.iau.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1124965 برچسب‌ها تسهیلات دانشجویی شهریه دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تسهیلات دانشجویی شهریه دانشجویی میلیون ریال با بازپرداخت قرض الحسنه تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند