Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی با حضور ائمه جماعات ، اعضای شورای اسلامی ، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهری و شهرستانی ، مراسم سالروز قیام ١٩ دی در مسجد باب الحوائج (ع) شهر اندیشه برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار  بعنوان سخنران این مراسم با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب گفت : در طول بیش از چهل سال از این نظام الهی گردنه های سختی متوجه مردم بوده است که جنگ تحمیلی سند محکمی بر مظلومیت و حقانیت این  انقلاب است ، و نسل انقلابی و با ایمانی همچون سلیمانی ها و پس از آن در دفاع از حرم همچون حججی ها به جهان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : قیام نوزدهم دی ماه شور مردمی برای دین و آزادگی و ایمان بود ، و متاسفانه در میدان شهدا ، افراد بسیار زیادی از بازاریان و مردم و علما به شهادت رسید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران  مدیون قیام نوزده دی ماه است  چرا که این این حرکت عظیم باعث شد انقلاب به جلو حرکت کند و جنبه دینی و ضد استکباری انقلاب پس از این قیام ارتقا یافت و امیدواریم همه در راستای امانت داری و انتقال درست حقایق آن به نسل امروز با بصیرت و هوشیاری گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا امام جمعه نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلاب جنگ تحمیلی جهان دین انقلاب اسلامی شهراندیشه قیام ١٩ دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز