Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته هفدهم لیگ پرتغال، تیم پورتو در یک بازی دراماتیک و جذاب مقابل «استوریل» به برتری 3 بر 2 رسید. این تیم در حالی 3 امتیاز حساس خارج از خانه را بدست آورد که در نیمه اول 2 بر صفر عقب افتاده بود و در دقیقه 49 با گل طارمی کامبک خود را آغاز کرد.

ستاره کشورمان هم در این دیدار گل زد و هم توانست پاس گل، گل دوم پورتو را مهیا سازد و نقشی بزرگ در بازگشت و برد تیم پورتو ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از سوی سایت سوفااسکور نمره بالای 8.5 را بدست آورد و پس از لوئیز دیاز به بهترین بازیکن زمین نام گرفت.

البته طارمی می‌توانست گل دیگری هم بزند ولی شوت او با واکنش دروازه‌بان حریف به بیرون رفت و ستاره کشورمان نتواست عملکرد درخشان خود را بهتر کند.

رسانه آماری گل پوینت نیز به تمجید از طارمی پرداخت و وی را پس از لوئیز دیاز بهترین بازیکن زمین دانست. این رسانه پرتغالی نوشت: او برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد و یک پاس گل نیز به دیاز داد تا بازی مساوی شود. ستاره ایرانی 7 شوت به سمت دروازه حریف زد و 13 حرکت موثر در محوطه جریمه حریف داشت.

طارمی در این بازی 2 پاس کلیدی داد و در نبردهای زمینی موفق ظاهر شد. بازیکنان حریف 3 بار روی خطا کردند و 9 بار توانستند توپ او را بدست آورند.

پورتو با این برد، فاصله خوبی با دیگر رقبا پیدا کرد و اکنون مدعی بزرگ قهرمانی در لیگ پرتغال است.

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طارمی مهدی طارمی عملکرد طارمی گل طارمی پاس گل طارمی پورتو لوئیز دیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس