Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره نقش اپلیکیشن های مسیریاب در مدیریت ترافیک توضیحاتی داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: تهران بیش از ۸ میلیون وسیله نقلیه و جمعیت ۱۳ میلیونی شناور دارد که با توجه به تردد روزانه زیاد، مدیریت کلان و خاص خود را می‌طلبد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با رصد ۲۴ ساعته خود در معابر، وضعیت را با دوربین‌ها و حضور فیزیکی کنترل می‌کند و تمام سعی ما این است که بتوانیم بار ترافیکی را به بهترین نحو مدیریت و کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ شریفی، پلیس با اجرای طرح‌ها و به حداقل رساندن ساعت‌ها و زمان تصادفات، سعی در رفع گره‌های ترافیکی با جابه جایی وسایل نقلیه دارد، این روز‌ها شاهد اجرای طرحی در بزرگراه‌ها هستید که خودرو‌هایی که قصد خروج دارند پلیس با استقرار در آنجا این خودرو‌هایی که تخلف می‌کنند را اعمال قانون می‌کند و اجازه ورود نمی‌دهد و جریمه هم در نظر می‌گیریم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از کار‌هایی که پلیس انجام داده همکاری با اپلیکیشن‌های داخلی است و بسیاری از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، ما آخرین وضعیت ترافیکی را در خدمت این برنامه‌ها قرار می‌دهیم و آن‌ها هم خدمات خود را ارائه می‌کنند در این اپلیکیشن‌ها تمامی جزییات نشان داده خواهد شد که مردم زمان کمتری در ترافیک بگذرانند همچنین با رعایت قوانین سعی کنیم نظم بیشتری به جریان ترافیکی بدهیم تا سریعتر به مقصد برسیم.

پیش از این، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفته بود که حل شدن ترافیک تهران به این معناست که با مدیریت صحیح ساعت پیک ترافیک کم‌تر شود و اگر وضع همین باشد و تصمیم جدی گرفته نشود، همچنین روز به روز خودرو‌ها افزایش پیدا کنند و شاهد اتفاقات مثبت در حمل و نقل عمومی نخواهیم بود و این مشکل حل نخواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اپلیکیشن ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان از پلیس، شهرداری و آموزش و پرورش به عنوان پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه یاد کرد و گفت: این دستگاه ها مصمم هستند با اجرای برنامه های اثرگذار و ماندگار زمینه های کاهش سوانح و اصلاح فرهنگ ترافیکی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت _در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه اظهار داشت: در دنیایی که شاهد رشد شهرنشینی و افزایش ترددها در جامعه هستیم ارتقا فرهنگ ترافیک امری ضروری به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: کرمانشاه نز جزو آن دسته از شهرهای پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و راه اندازی مدرسه طرح ترافیک و آموزش کاربردی دانش آموزان قطعاً کمک می‌کند دانش آموزان از همین ابتدا با فرهنگ ترافیکی به خوبی آشنا و آموزش‌های ارائه شده را به خانواده‌های خود نیز انتقال دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمدار ارتقا فرهنگ ترافیک در کرمانشاه شده اند، گفت: این دستگاه‌ها مصمم هستند با اجرای برنامه‌های اثرگذار و ماندگار زمینه‌های کاهش سوانح و اصلاح فرهنگ ترافیکی را فراهم کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای دریافت قوانین و مقررات رانندگی دارند و قطعاً می‌توانند سفیرانی باشند که این قوانین را به خانواده‌های خود منتقل کنند و هنگام رانندگی یکی از اعضای خانواده نیز مراقب باشند تا این مقررات اعمال شود.

محمدی تصریح کرد: بدون شک آغاز به کار مدرسه طرح ترافیکی کمک خواهد کرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش چشمگیر معضلات ترافیکی و سوانح و حوادثی باشیم که تاکنون خانواده‌های بسیاری را داغدار کرده است.

کد خبر 751521

دیگر خبرها

  • پلیس، آموزش و پرورش و شهرداری پرچمداران ارتقاء فرهنگ ترافیک در کرمانشاه هستند
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است