Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از برگزاری جشن تولد برای بیماران سخت‌درمان که پزشکان از درمان آنها قطع امید کرده‌اند تحت عنوان طرح "محیا" با کمک خیرین خبرداد.

حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: طرح "محیا" تنها تهیه یک کیک تولد نیست بلکه در کنار آن برنامه‌های دیگری از جمله مشاوره‌های روحی و روانی و معنوی، سفرهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری جلسات و کارگاه‌های هنری و تفریحی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در برگزاری جشن تولد برای این بیماران مواردی مورد توجه قرار دارد که از جمله آنها درج نام بیمار بر روی کیک، تهیه هدیه‌ای مناسب با سن و جنس بیمار توسط خیرین تهیه و اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح محیا تمامی رده‌های سنی از خردسال و نوجوان گرفته تا جوان و میانسال تحت پوشش هستند، افزود: حدود هزار و ۵۸۰ بیمار نیازمند به‌طور کلی تحت پوشش مجمع خیرین سلامت هستند که همه این افراد شرایط لازم برای شرکت در طرح محیا را ندارند، تنها ۳۰۰ نفر از آنها شامل این طرح می‌شوند.

شاکری تصریح کرد: در این طرح همچنین سبدهای غذایی براساس توصیه پزشکی پزشکان و براساس نیاز بیماران تهیه و به آنها اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارانی که شاخص‌های لازم برای شرکت در طرح محیا را داشته باشند از قبل شناسایی می‌شوند و از آنها به همراه خانواده دعوت می‌شود تا در مجمع حضور پیدا کنند در حالیکه اطلاعی از برنامه ندارند در این جشن و مراسم حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشن تولد استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • (ویدئو) تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • (ویدئو) از تولد تا یک ماهگی طوطی را ببینید
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته