Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه از مناطق سیل‌زده میناب بازدید کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ‌سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق سیل زده استان هرمزگان بازدید کرد. 

در این بازدید دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز فرمانده کل سپاه را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار سلامی در این بازدید از روستای تمبک که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی سیلاب شناخته می‌شود دیدن و دستورات لازم را برای امدادرسانی به سیل زدگان صادر کرد. 

به گزارش تسنیم، روستای تمبک یکی از روستاهای اصلی درگیر سیل که تیم خبری تسنیم با حضور میدانی در روستا گزارش میدانی از وضعیت روستا منتشر کرد.

گزارش میدانی تسنیم| روایتی تلخ از سیلاب در روستای "کردر" میناب/ سیل فقر مردم منطقه را دوچندان کرد + فیلمگزارش میدانی تسنیم از سیلاب بلوچستان/ از تداوم امدادرسانی تا خسارت 800 میلیارد تومانی به راه‌های سیستان و بلوچستانگزارش میدانی تسنیم| روستای حاجی خادمی میناب در احاطه سیلاب است/ افزایش خسارت‌ها به دلیل زیرساخت نا مناسب هدایت روان‌ آبها به رودخانه + فیلم

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گزارش میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه