Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید اسدالله هاشمی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: مطابق برنامه ریزی‌های انجام گرفته  پیش از بارندگی های پیش رو حیات وحش مناطق حفاظت شده , شکار ممنوع شهرستان های گچساران ،کهگیلویه ، بهمئی و باشت را شمارش می شود.

وی افزود: پس از این آماربرداری ، اطلاعاتی در خصوص وضعیت ترکیب سنی و جنسی جمعیت های موجود، توجه به اهمیت ، حمایت و آشنایی هرچه بیشتر با مشکلات محیط زیستی پیش رو و تبادل نظر در زمینه چگونگی برخورد و رفع مشکلات زیست محیطی برنامه ریزی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هدف از این سرشماری‌ها را تخمین جمعیت کل و بز، در مناطق مختلف حفاظت شده و شکار ممنوع دانست و گفت: اگرچه مشاهدات سایر گونه‌ها از جمله گوشتخواران و حتی نمایه‌های حضور سایر گوشتخواران مهم نیز در فرم‌های سرشماری ثبت می‌شود اما در این سرشماری که به روش مشاهده مستقیم انجام می‌ شود، وضعیت آبی مناطق، پوشش گیاهی و علوفه‌ای نیز مورد پایش قرار می‌گیرد.

وی افزود:در این سرشماری، تشکل‌های محیطی زیستی مردم نهاد،با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نیروهای این اداره کل را همراهی می کنند.

وی یادآوری کرد: با بارش برف در ارتفاعات مناطق سردسیری، حیات وحش به دامنه ها آمده اند و پس از بارندگی های آخر هفته شمارش حیات وحش مناطق سردسیری نیز انجام خواهد شد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا حیات وحش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا حیات وحش کهگیلویه و بویراحمد شهرستان دنا حیات وحش حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • فصل زاد و ولد حیات وحش از راه رسید؛ زنده‌گیری نوزادان پیگرد قانونی دارد