Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، انتشار بوی نامطبوع در عسلویه منجر به نگرانی شدید ساکنان عسلویه شده تا جایی که این موضوع به مدرسه و گلایه دانش آموزان نیز کشیده شده است. همین موضوع سبب شد تا مدیر کل محیط زیست استان بوشهر به صورت سرزده بازدیدی را از مخازن گازی در عسلویه داشته باشد.

فرهاد قلی‌نژاد مدیر کل محیط زیست استان بوشهر در بازدید سرزده‌ای که امروز از مخازن با حضور نمایندگان شورای اسلامی شهر عسلویه انجام گرفت اظهار داشت: پس از شناسایی منبع آلودگی، بررسی‌های لازم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بوی نامطبوع در منطقه سلامتی مردم را تحت شعاع خود قرار داده است به همین دلیل درخواست دادیم که ستاد بحران شهرستان عسلویه در فرمانداری تشکیل شود که در آن با حضور مسؤولان شرکت‌های نفتی و ادارات کل استانی و شهرستانی این موضوع بررسی خواهد شد.

مدیر کل محیط زیست استان بوشهر گفت: درخواست محیط زیست استان بوشهر از ستاد بحران این است که راهکار‌های چندساعته برای برطرف کردن این آلودگی را در دستور کار خود قرار دهند.

 قلی‌نژاد بیان داشت: محل استقرار مخازن مکانی استاندارد نیست و پیگیری‌های حقوقی نیز از طرف محیط زیست استان صورت گرفته است و طبق دادنامه صادر شده باید این مخازن از این مکان جابه‌جا شود.

به گزارش فارس، انتشار بوی گاز در عسلویه طی روز‌های اخیر مشکلاتی را برای مردم شهر ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز محیط زیست استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حق آبه هیرمند گفت: تقریبا ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است و اگر بتوانیم همین شرایط را ادامه دهیم کل کانال مرطوب شود. پوشش گیاهی جایگزین  و شرایط آب و هوایی مرطوب خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۷۰ دریچه کمالخان حدود ۴ دریچه باز شده است، اما باید اصلاحیه انجام شود تا این آب به سمت گود زره نرود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی