Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@13:07:31 GMT

وضعیت مهاجم پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۸۱۱۶۲

وضعیت مهاجم پرسپولیس مشخص شد

 عیسی آل کثیر در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل پدیده که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، به دلیل مصدومیت جای خود را به مهدی عبدی داد و پس از پایان این مسابقه لنگ‌ لنگان و با کمک‌ هم‌تیمی‌هایش از ورزشگاه ثامن الائمه خارج شد.

طبق پیگیری‌ها این بازیکن از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و امروز هم MRI داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند قرار است پزشکان پرسپولیس نظر نهایی خود در مورد میزان مصدومیت و طول دوره درمان آل کثیر را پس از دریافت جواب این آزمایش اعلام کنند اما طبق بررسی‌های ابتدایی رباط صلیبی وی دچار آسیب دیدگی نشده است. با این وجود بعید به نظر می‌رسد مهاجم پرسپولیس شانسی برای حضور در آخرین دیدار سرخ‌‍ پوشان در نیم فصل که پنجشنبه مقابل فجرسپاسی برگزار می‌شود داشته باشد.

256 251

کد خبر 1590759

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک بدشانسی بزرگ آغاز کرد و در بازی برابر ترکمنستان مصدومیت قدیمی او تشدید شد و بیرانوند مجبور به گچ گرفتن دست خود شد.

بیرو چهار بازی متوالی پرسپولیس در سال جدید را از دست داد و اگرچه عملکرد امیررضا رفیعی، گلر جوان پرسپولیس قابل قبول بود اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند علیرضا بیرانوند را در دیدار حساس برابر سپاهان در اختیار داشته باشند.

بیرانوند در این بازی گلی دریافت نکرد تا یازدهمین کلین شیت به نام او ثبت شود و بعد از حسینی و پورحمیدی با ۱۴ کلین شیت قرار بگیرد. باتوجه به شرایط پس از مصدومیت او، سربلند شدن در بازی با سپاهان برای این گلر بسیار مهم بود.

حضور بیرانوند در پنج فینال آینده پرسپولیس در چارچوب دروازه می‌تواند دلگرمی بزرگی برای سرخ‌ها در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

دیگر خبرها

  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود