Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقبال از فیلم جدید «اسپایدرمن» به حدی بوده که این فیلم به زودی فروشش در آمریکا را از «تایتانیک» هم فراتر می‌برد.

به گزارش قدس آنلاین، جدیدترین قسمت از مجموعه «اسپایدرمن» شنبه ۸.۳ میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کرد و انتظار می‌رود تا پایان یکشنبه بتواند فروش خود در آمریکای شمالی را به ۶۶۶.۵ میلیون دلار برساند و به این ترتیب با پشت سر گذاشتن ۶۵۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ میلیون دلار فروش «تایتانیک» جیمز کامرون تبدیل به ششمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شود.

این فیلم همچنین «دنیای ژوراسیک» با ۶۵۲ میلیون دلار فروش را پشت سر خواهد گذاشت.

شرکت تحلیل داده‌های باکس آفیسی انتلیجنس می‌گوید فیلم «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» تا به حال توانسته در آمریکا و کانادا ۵۴.۴ میلیون قطعه بلیت بفروشد.

به این ترتیب، حتی با وجود اینکه سویه اومیکرون باعث شده خیلی‌ها در ژانویه خانه‌نشین شوند، «اسپایدرمن» هنوز دارد مردم را به سینماها می‌کشاند و انتظار می‌رود فروش آخر هفته چهارم خود را به ۳۰ میلیون دلار از نمایش در ۴۰۱۲ پرده سینما برساند.

فیلم موزیکال خانوادگی «آواز بخوان ۲» با فروش تخمینی ۱۰.۳ میلیون دلار تا پایان یکشنبه در رتبه دوم باکس آفیس آمریکا قرار می‌گیرد و فیلم اکشن «۳۵۵» که نخستین آخر هفته اکران خود را تجربه می‌کند با ۴.۳ میلیون دلار سوم می‌شود.

این در حالی است که انتظار می‌رفت «۳۵۵» بتواند با جمع پرستاره خود تا ۷ میلیون دلار در آخر هفته اول بفروشد. جسیکا چستین، لوپیتا نیونگ‌او، پنلوپه کروز، دایان کروگر و فن بینگ‌بینگ در این فیلم بازی می‌کنند و داستان آن درباره چند جاسوس بین‌المللی است که تیمی تشکیل می‌دهند تا جلوی اتفاق‌های بد بزرگی را بگیرند.

«آواز بخوان ۲» هم صداپیشگان مطرحی از جمله متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون و بونو را با خود دارد.

منبع:مهر

انتها ی خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسپایدرمن فروش گیشه سینما ۳ میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت چند دلار شد؟

قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه بازار آسیا که مذاکرات آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره، به آرام کردن نگرانی‌های بازار نسبت به احتمال تشدید درگیری در خاورمیانه کمک کرد، کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۰ سنت معادل ۰.۱۱ درصد کاهش، به ۸۸ دلار و ۳۰ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۳ سنت معادل ۰.۱۶ درصد کاهش، به ۸۲ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه رسید. قرارداد ماه آتی هر دو شاخص، روز دوشنبه، با بیش از یک درصد کاهش، بسته شد.

نفت خام که پس از واکنش ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در اوایل آوریل، به بالاترین حد از اکتبر صعود کرده بود، در مسیر ثبت چهارمین رشد ماهانه در آوریل قرار دارد. مناقشات در خاورمیانه و اوکراین و محدودیت عرضه اوپک پلاس، قیمت نفت را تقویت کرده است اما ابهامات در خصوص سیاست پولی آمریکا و ذخایر بالای محصولات نفتی، بر دورنمای تقاضا برای نفت، سنگینی می‌کند.

ئیپ جون رونگ، استراتژیست بازار در شرکت آی جی در این باره گفت: ادامه مذاکرات برای آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، باعث شده است نرخ ریسک اضافی در قیمت نفت، ضعیف‌تر شود و همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا هم باعث احتیاط در کوتاه مدت شده است. نگه داشتن نرخ‌های بهره بالا به مدت طولانی‌تر، ممکن است باعث رشد بیشتر ارزش دلار شده و ریسک‌هایی را برای دورنمای تقاضا برای نفت ایجاد کند.

مذاکره کنندگان حماس پس از گفت‌وگوها با میانجی‌های قطری و مصری درباره پاسخ به پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی، برای مشاوره با مقامات ارشد، روز دوشنبه قاهره را ترک کردند.

دو منبع امنیتی مصری اظهار کردند: انتظار می‌رود این هیات دو روز دیگر، گزارش دهند. در حالی که نمایندگان حماس به قاهره رفتند، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه، جان باختند. نیمی از قربانیان در شهر رفح بودند که رهبران خارجی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند به آن حمله نکند.

در این بین، ادامه عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در منطقه دریای سرخ، کفی را برای قیمت نفت ایجاد کرده و اگر اختلال عرضه پیش بینی شود، ممکن است نرخ ریسک اضافی در قیمت‌ها منعکس شود.

بر اساس گزارش رویترز، در بخش اقتصادی، سرمایه‌گذاران منتظر نشست اول مه فدرال رزرو هستند و از آنجا که نرخ تورم بالاتر از هدف بانک مرکزی آمریکا باقی مانده است، بازار انتظار هیچ گونه کاهش نرخ بهره را ندارد که می‌تواند دلار آمریکا را تقویت کرده و به تقاضا برای نفت ضربه بزند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)
  • عبور از دژاووی بورسی
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟