Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان گفت: نیرو‌های سپاه در استان هرمزگان به همراه گروه‌های جهادی برای رفع مشکلات مردم آسیب‌دیده از سیل در رودان و میناب بسیج شده‌اند و واحد‌های مهندسی سپاه در تلاشند در صورت وقوع سیل دوباره، مسیر‌های رودخانه به روستا‌ها را مسدود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: نیروی دریایی سپاه همچنین با اعزام واحد‌های مهندسی، بازگشایی مسیرها، ترمیم نقاط آسیب‌دیده، ارائه کمک‌های معیشتی به مردم، تعمیر وسایل آسیب‌دیده و شست و شوی فرش‌ها و موکت‌های مردم با ماشین‌های رفع آلودگی را در دستور کار خود قرار داده است.

سرلشکر سلامی عنوان داشت: امروز هم نیرو‌های سپاه در تلاشند برای سه روستای تُمبِک، مازِغ بالا و مازِغ پایین در میناب که دشواری‌های زیادی دارند، دستگاه‌ها و لوازم خانگی آسیب‌دیده مردم را تامین و مسیر‌های آسیب‌دیده را هم ترمیم کنند.

وی یاد آور شد: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان هم مسؤولیت رسیدگی به وضعیت مناطق آسیب‌دیده از سیل رودان و اطراف میناب را به عهده دارند.

به گزارش فارس، در این سفر، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و چند تن از فرماندهان استانی وی را همراهی کردند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز سردار سلامی سردار تنگسیری سیل میناب هرمزگان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز