Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا پگاه درباره حضورش در مسابقه اتاق صفر و یک به حضور به اندازه و پرگو نبودن یک مجری به عنوان استاندارد‌هایی که در اجرا در ذهن داشته اشاره کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ حمیدرضا پگاه بازیگر کم‌حاشیه و توانمندی که به نظر می‌رسد همیشه در انتخاب پیشنهاد‌های خود حساسیت ویژه‌ای دارد، درباره حضورش در مسابقه اتاق صفر و یک که این روز‌ها از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود گفت: من از سال‌ها پیش پیشنهاد‌های اجرای زیادی داشته‌ام، از برنامه‌های تاک‌شو و گفتگو محور گرفته تا مسابقه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. منتها همیشه از قبول کردن این کار خودداری می‌کردم و در همان مکالمه اول جواب منفی می‌دادم.

بازیگر «خانه امن» اضافه کرد: وقتی پیشنهاد اجرا در مسابقه «صفر و یک» را به من دادند زمانی بود که اجرا توسط بازیگران به یک امر رایج تبدیل شده و این اتفاق طبیعی‌تر بود از طرفی تیم سازنده را هم یک گروه خوب ارزیابی کردم و با صحبت‌هایی که با کارگردان و تهیه کننده داشتم این پیشنهاد را قبول کردم.

پگاه با اشاره به اینکه خیلی برای من مهم بود که اجرایی مشابه برخی از مجری‌ها نداشته باشم؛ اظهار کرد: می‌خواستم خیلی پرگو نباشم و حضور به اندازه‌ای داشته باشم. چون تجربه اولم هم بود دیدم شرایط یک اجرای به اندازه دراین برنامه مهیاست و تیم هم که تیم خوبی بود. مسابقه در حوزه استارت‌آپ هم به نوبه خود یک اتفاق جدید بود و این شد که این کار را اجرا کردم.

بازیگر «پرونده هاوانا» افزود: هر چه که هست سعی می‌کنم در جهت برنامه حرکت کنم و این مسابقه که در یک حوزه تخصصی کار می‌کند را از هدف خود دور نکنم. همه چیز را با کارگردان که اشراف بیشتری روی کلیت کار دارند و از اینکه چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد و کار به کدام سمت برود مطلعند چک می‌کنم و نظری اگر داشته باشم را مطرح می‌کنم، اما در نهایت مهم این است که کار شسته رفته و تمیزی از آب دربیاید.

پگاه با اشاره به موضوع برنامه «صفر و یک» یعنی کسب و کار‌های نوین و استارت‌آپ‌ها بیان کرد: من اصلا با این حوزه آشنایی نداشتم و خیلی اهل تکنولوژی نیستم. حتی در فضای مجازی هم حضور ندارم، اما می‌بینیم که دنیا دارد به این سمت می‌رود و همه ناخودآگاه درگیر تکنولوژی‌های نوین می‌شوند؛ بنابراین تجربه خوبی بود که از نزدیک با گروه‌هایی آشنا شوم که نسبت نزدیکی با حوزه آی تی و تکنولوژی دارند. مثلا یکی از شرکت‌کنندگان استارت آپی بود که خودمان با او کار کردیم و از او خرید کردیم و برایم جالب بود که چقدر زندگی با حضور این دوستان و ایجاد این استارت‌آپ‌ها راحت‌تر می‌شود.

بازیگر «گیله‌وا» افزود: حضور این استارت‌آ‌پ‌ها در زندگی امروزه ما بسیار پررنگ‌تر شده و اگر کسی وارد این حوزه شود باعث می‌شود کسب و کار به روزتری داشته باشد.

پگاه درباره اهمیت برنامه‌سازی در حوزه استارت‌آپ‌ها بیان کرد: خیلی مهم است که این گروه‌ها شناخته شوند تا تاثیرگذاری این برنامه بیشتر دیده شود. یکی از گروه‌ها برای چالش در موقعیت واقعی به میان مردم رفته بود و با معرفی استارت‌آپ خود موفق به عقد قرارداد شد؛ بنابراین برنامه‌سازی در این حوزه هم به گسترش این کسب و کار‌ها کمک می‌کند و هم افراد نخبه در این حوزه بیشتر شناخته می‌شد.

این بازیگر در پایان تاکید کرد ترجیحم همچنان بازیگری است و اگر پیشنهاد دوباره‌ای برای اجرا داشته باشم خیلی باید درباره آن فکر کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا و سیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما داشته باشم استارت آپ صفر و یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • ببینید | با خنده بگذریم از خنده نگذریم
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده