Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، مجتبی قهرمانی در این باره افزود: با توجه به گزارش دستگاه‌های امنیتی در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

وی تصریح کرد: بنا به تحقیقات اولیه و مستندات موجود مبنی بر ارتکاب جرایم متعدد توسط متهم، وی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر عزم جدی قوه قضاییه در مبارزه با مظاهر فساد، گفت: رسیدگی قضایی به منظور شناسایی ابعاد دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد که با تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: زندان فرماندار قوه قضاییه هرمزگان سابق مجتبی قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

کد خبر 6094274

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • چه اتفاقی برای یسنا افتاده بود؟ / احضار چند مظنون
  • «یسنا» پیدا شد / ورود دادستان به موضوع
  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • گزارش یک مرگ
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش