Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "عزت‌اله اکبری تالار پشتی" افزود: طرح دو فوریتی عدم پلمپ واحدهای تولیدی بسیاری از مشکلات مربوط به راکدشدن واحدها را حل می کند، این طرح از امنیت سرمایه گذاری دفاع می کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم همکاری و هم افزایی خوبی برای تصویب طرح دو فوریتی عدم تعطیلی و پلمپ واحدهای تولیدی داشته است، تصریح‌کرد: در مجلس شورای اسلامی مدل های ارائه خدمات به تولیدکنندگان، صنعتگران و معدن‌کاران را تغییر خواهیم داد و به روز خواهیم کرد و نوع نگاه‌ها را باید تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نگاه تامین مالی زنجیره ای یک نگاه مدرن است که باید عملیاتی شود.

اکبری تالار پشتی اضافه‌کرد: هر مسوولی در جایگاه خود وظیفه دارد که مشکلات مربوطه را حل و فصل کند، وزیر صمت با مدیریت جهادی برای حل مشکلات وارد عمل شود، ما نیز در مجلس همراهی می کنیم.

وی با بیان اینکه معادن و اکتشافات ظرفیت‌های عظیمی دارد، اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در حوزه های مرتبط با بخش صمت از جمله حمایت از بخش معادن و فرآوری مواد آماده همکاری است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کمیسیون صنایع و معادن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کمیسیون صنایع و معادن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی صمت شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۸۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند